Aprilia mille i Landskrona ?

Status
Ej öppen för fler svar.
RedBaron skrev:
Den fantasin slutar olyckligt om någon här på SH får hembesök av grabbarnas föräldrar, bröder, kusiner, bryllingar m.fl. De här människorna är potentiellt farliga att ha att göra med, glöm inte det.
Du har helt rätt :) ! Men fantasierna man får upp i huvet när man läser en sån här tråd är inte vackra :mad: .
Dessutom har väl våra mammor några gamla nätstrumpor liggandes som man skulle kunna trä på huvet (maskera sig) beroende på fräschhet :hihi .

Fy fan säger jag bara.
Bäst att jag inte skriver vad jag tycker om sånna här avskum... men mindre värda är dom :mad: :kocko

Kan ju bara medela att ni som har hänvisat hit i xxxxx_xxxxxxxx gästbok kanske ska tänka på hur smart det var.

Hoppas verkligen att någon får tag på dom och stuvar ner dom i en låda för att skicka dom lååångt bort.

Last edited by a moderator:
Huck skrev:
Kan ju bara medela att ni som har hänvisat hit i xxxxxx_xxxxxxxx gästbok kanske ska tänka på hur smart det var.
Ajjamenförhelvitte !!!

Ni som pratar med poliser här!

Den efterlysta xxx xxxxxx var vid center syd idag,
bak på honom åkte förmodligen killen som kallas "xxxx" (han som såg dom är inte säker,
men han är säker på att det var xxx xxxxxx som körde mopeden dom var på)

Då skrek en av min lillebrors kompisar "Ge tillbaka min jävla moped!"

då hade dom stannat och killen som åkte, som förmodligen är han som kallas xxxx
slog min lillebrors kompis i huvudet och sen stack dom.

MattE. skrev:
då hade dom stannat och killen som åkte, som förmodligen är han som kallas xxxx
slog min lillebrors kompis i huvudet och sen stack dom.

Är dom inte mer än så som personer kan man nog vara rätt lugnt och kunna skrämma dom duktigt. Nog för att dom inte ska göra om det. Har för mig No1 här på forumet är riktigt bra på att se till att de skiter i byxan och verkligen tänker efter nästa gång de ens kommer på tanke att göra något sådant igen.

RedBaron skrev:
Ajjamenförhelvitte !!!

smartare grejer har ju inträffat. jag var nära på det men kom på bättre tankar (steffo tipsa mej). det var ju faktiskt inte så smart. :3freak

edit : bra "baronen" & matte. :tummenupp

Last edited:
granath_ skrev:
smartare grejer har ju inträffat. jag var nära på det men kom på bättre tankar. det var ju faktiskt inte så smart. :3freak
Jag skaffade nu ett konto där för att kolla själv. och nu försvinner efterhand alla inlägg som pekar hit. BRA !!!

Men han lär ju undra varför han blir kallad för både det ena och det andra från folk från hela landet och t.o.m av någon från Finland.

RedBaron skrev:
Jag skaffade nu ett konto där för att kolla själv. och nu försvinner efterhand alla inlägg som pekar hit. BRA !!!

Mm.. jag skickade Mail eller Lunarpejl eller vad det heter lite hit och dit
och bad folk att ta bort allt som pekar på sporthoj eller zatzy.

:kocko

Kan inte nån person sno deras bmw så får dom känna hur det känns. Iof är den väl knappast ihopsparad med "ärliga pengar". Men ändå, skulle kännas bra av pricipskäl. Hoppas dom åker dit !! :mad:

electronaut skrev:
Kan inte nån person sno deras bmw så får dom känna hur det känns. Iof är den väl knappast ihopsparad med "ärliga pengar". Men ändå, skulle kännas bra av pricipskäl. Hoppas dom åker dit !! :mad:

det är inget bra tips.. alla stölder oavsett baktanken höjer statistiken & våra premier

wonderwizard skrev:
det är inget bra tips.. alla stölder oavsett baktanken höjer statistiken & våra premier

Om den är försäkrad, det är ju dom som snor allt, vad har dom att bli rädda för :mad:

Det är väl ingen där som snor sina "homies" och "Brochors" saker... :fatta!

Ryktet sprider sig, kollade i hans gästbok på lunar:

Han börjar nog få kalla fötter nu.
Verkar som halva Sverige vet... :3freak

Bifogat

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.JPG
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.JPG
    63.2 KB · Visningar: 4,622
Last edited:
AndersJohansson skrev:
Ryktet sprider sig, kollade i hans gästbok på lunar:

Han börjar nog få kalla fötter nu.
Verkar som halva Sverige vet... :3freak

oj!! Snacka om att alla trackar honom!! Månne det vara folk härifrån som har "plågat" honom?? ;)

Nä klart att det inte är!! :rolleyes:
Hoppas att han VERKLIGEN får kalla fötter nu!!

Lycka till WW med dina hojar så att du kan få komma ut o åka igen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj