Sandstrom skrev:Rs_125,
Bara lite nyfiken... varför ställer du så många frågor när du redan har en rs 125? Läste du inte på lite fakta innan du köpte den?
Rs_125 skrev:Är du dum ir? Om du hade kollat lite noggrannare från början så hade du sett att jag ej har en RS 125 Därför jag ställer så många frågor!!! Och får jag inte göra det eller?
Rs_125 skrev:Är du dum ir? Om du hade kollat lite noggrannare från början så hade du sett att jag ej har en RS 125 Därför jag ställer så många frågor!!! Och får jag inte göra det eller?
Sandstrom skrev:Nej, jag är inte dum och jag har kollat väldigt noggrant. Under ditt användarnamn står det att du har en RS 125:
Rs_125
Joinade: Feb 2006
Bor: Småland
Hoj: Aprilia Rs125
Tog för givet att du inte skriver att du har en hoj du inte har. Dessutom utgår man ju från att det är din hoj på din avatar-bild eftersom att det också är en RS 125. Därför undrade jag varför du ställde så många frågor om en hoj du redan har.
Men du verkar ju inte riktigt frisk som du svarar när man ställer en fråga... så det är nog för mycket begärt att du ska kunna skilja på vad du äger och vad du drömmer våta drömmar om att äga.
Rs_125 skrev:Jag drömmer inte jag köper det jag vill ha
Rs_125 skrev:Jag drömmer inte jag köper det jag vill ha
AntiAntonAnt skrev:Om du nu då kan köpa vad du vill ha så varför inte köpa en 06:a då?
För du vill väl ha en så fin hoj som möjligt?
Rs_125 skrev:Kanske inte vill lägga alla pengar på hojen så dum är jag inte Finns andra saker jag kanske vill lägga pengar på med
AntiAntonAnt skrev:Okej! Mjo det är ju såklart förståligt...
Men om du ska lägga 20,000 på en hoj då... Jag skulle sattsa på en NSR då... De är ganska dyra visligen men om man bara letar så vet jag att det finns hyvsat nya och frächa
http://www.blocket.se/vi/7330433.htm?ca=21_s
Vissligen en 96 men endå! Den ser helt okej ut.
Rs_125 skrev:Går Honda NSR dem nyare modellen bättre strypta änn Aprilia RS 125 strypt?
Har för mig att Honda NSR är fyrtakt
Vilken är bäst om dem får kosta hur mycket som helst av Honda NSR eller Aprilia SR 125? Tror faktiskt Aprilia:n går sämre strypt...Ni får skirva era kommentarer och den skall absolut inte trimmas "125:an" så den skall gå strypt hela tiden "vill köra lagligt"
stoooffe skrev:Ska du köra lagligt kan du lika bra köpa en 4-taktare.
Honda CBR är 4-takt.
Honda NSR är 2-takt.
Rs_125 skrev:Går Honda NSR dem nyare modellen bättre strypta änn Aprilia RS 125 strypt?
Har för mig att Honda NSR är fyrtakt
Vilken är bäst om dem får kosta hur mycket som helst av Honda NSR eller Aprilia SR 125? Tror faktiskt Aprilia:n går sämre strypt...Ni får skirva era kommentarer och den skall absolut inte trimmas "125:an" så den skall gå strypt hela tiden "vill köra lagligt"
tvålen skrev:Nu får vi ju vara lite försiktiga och inte krångla till det alldeles för mycket min pojke.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|