Jag var på mittsverigebanan och körde igår!
Min SXV 450 varvade ut 50 meter innan inbromsningen ifall jag fick en bra utgång ur kurvan, 200km/h! (luftfilter från K&N, silmoto RXV-system och 15021 med hemliga inställningar )
varför kör du med silmoto rxv-system o inte silmoto sxv-system? mer effekt? billigare? sen undrar jag vad 15021 med hemliga inställningar betyder
annars härligt att få höra lite prestanda svart på vitt
Mätarfart?
varför kör du med silmoto rxv-system o inte silmoto sxv-system? mer effekt? billigare? sen undrar jag vad 15021 med hemliga inställningar betyder
annars härligt att få höra lite prestanda svart på vitt
För att jag fick systemet utan att lägga ut någon peng Tror knappast att det gör någon större skillnad på effekt, de lever då om lika mycket iaf!
Undra om jag cyklar nu, kanske är 14021 som är till 450n, aja hursomhelst är det nyaste mappningen för silmoto-systemet, sen har vi ändrat lite co-värden och duration Har ett till hemligt trix på G som ska ge +2hk också, få se om jag hinner göra det till nästa sm-tävling
fick du det.. ok de förklarar ju saken min är orginal tycker den går som f*n men funderar ändå på silmoto till nästa vår.. vad kan man vänta sig för effektförbättring med silmoto, mapp o filter tror du?
Jag har haft min 550 uppe i 191 mätarfart. Tror nog den går å presa lite till
Hej Jisses!!! 191.
Jag har en 550 jag med fast strypt och så är det en RXV-07.
den är under inkörning.Men strypningarna måste bort.
Jag använder min enbart för motionskörning.ej tävling.
Hur använder du din, och hur servar du den därefter?
Jag tycker det är lite oklart enl.inst.boken hur det skall göras.Sedan saknar jag timräknare.
SXV skall servas efter 3 timmar och sedan 15h intervall
SXV skall servas efter 3 timmar och sedan 15h intervall
Jag har haft min 550 uppe i 191 mätarfart. Tror nog den går å presa lite till
Vad är det som ska göras efter 15h? Är det olja, filter och ventilerna? OM det nu är så låter det betydligt mer bekvämt än olja vid 5h som på 525:an..
Om man jämnför service-intervallet mot ja, en ktm 525, skiljer det då mycket, tänker då även på större servicear?
/Jakob
Hur är 550an o slanga med? vilka växlar lyfter den på utan
ryck o koppling
Ettan å tvåan utan problem, trean kan vara lite segt.
Jag tycker inte den e jättebra att köra på bakhjulet med för att den e ganska känslig på gasen. Men kraft finns det, överallt.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |