Det är tyvärr en tre veckor bort.
Ska kolla om det går att få mer färger.
Den första utgåvan hade gjutit in en mutter i krasch pucken. Så de lär ju hålla. Men tveksam på att de andra blir så.
Om man inte vill ha genom hjulaxeln hade jag köpt snygga skatebordhjul och en brick samt en m6 bult. Finns ju färdigt hål i svingen.
Tror du det håller
Hej.
Har du tid att vänta ett litet tag. Jag her en person som skall göra ett antal uppsättningar till Aprilia SXV. Dessa är röda och gängade i själva pucken. Så inga verktyg behövs för att sätta dit dem. Endast att skruva på pucken. Enkelt och snabbt när man behöver byta fälgar
Ropa när dom e klara. Måste ha nåt sånt. Röda blir nog najs till nya färgen
Jepp hojtar till. Blir samtidigt som slangarna.Ropa när dom e klara. Måste ha nåt sånt. Röda blir nog najs till nya färgen
jag har handlat lite på corsaitaliana.com i england man måste dock kunna prata engelska för de tar imot beställningarna per telefon än så länge mkt trevliga iallafall köpte craschpuckar med bobbiner fram och bak + lite andra saker!!!! vet inte hur de ligger i prisjämförelse med andra men de hade iallafalll det jag ville ha.
hur mycket får ni pröjsa i försäkring...lite så där mellan tummen och pekfingret?
hur mycket får ni pröjsa i försäkring...lite så där mellan tummen och pekfingret?
Var det dig jag såg fräsa omkring i Alingsås i helgen? Riktigt fin hoj får jag säga.
jag kollade idag på bilsport mc då skulle jag få pynta 16700 bor utanför stockholm och e 24 år, tyckte det var lite väl häftigt!...går dom att offroad försäkra?
Hos folksam som jag har nu: Halv 3500kr /år (årsförsäkring)
Hel skulle kosta 761kr/mån (avställingsbar)
Trygghansa halv 4500kr/år (årsförsäkring)
Hel 7500/år (avställningsbar)
IF
Halv 433kr/mån
Hel 973kr/mån
Jag är 23 år bor i Karlskoga.
Ja du kan offroad/smr försäkra den om du är 24 år eller äldre. Det skulle för mig kosta 3892kr/år HEL Kan tänka mig att det är samma summa på dig. Självrisken för vagnskada ligger då på 5000kr och 10 000kr vid stöld.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|