Det gjorde du bara för att kunna vara värst på LMS nästa årJaha, då får jag också börja aktivera mig i den här tråden. Inhandlade precis en SXV550 så nu får vi se vad den går för
Jaha, då får jag också börja aktivera mig i den här tråden. Inhandlade precis en SXV550 så nu får vi se vad den går för
Det gjorde du bara för att kunna vara värst på LMS nästa år
.
Njuter ändå mer nu efter snacket på lördagkvällen (Åland) om Aprilian
Hoppas du blir nöjd och du får ordning på den med fjädring och allt.
Kan man tro att en startmotor till en rxv 450 som pajjat går på garanti? Det är en 07:a. Har för mig att det är ganska många som har haft problem med just startmotorn?
Ibland blir man sugen på KTM igen =)
hur är det att tävlingsköra med en orginal sxv ? lite intresserad av att byta till en.
har inte provat tävla någon gång ännu. men på en liten snäv gocart bana åker jag på 42,8 med min nästan orginal husa 650 med michelin slicks. varvrekordet är 40,2 satt med en suzuki 450 rmz.
och på samma bana åkte jag snabbare än en bottenåkare i fjolårets rookie klass, som körde en ktm 560 smr. mer kan jag inte säga.
edit:
funderar på en 450 så jag får köra i samma klass nästa år som han som har varvrekordet
vad rekomenderar du att man byter för att få en bra race cyckel ? har sett att bytt till en kortare sving och en annan styrkrona iaf.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|