Tokas skrev:
Ta det via PM så vi slipper läsa era förhandlingar...
Du kan få ett bra pris om du vill Nä! det är sant,inte spamma i onödan.
Tokas skrev:
Ta det via PM så vi slipper läsa era förhandlingar...
KaZ skrev:Nu e man hemma igen!
lite sliten men vid gott mod... tog en sväng förbi AVA på vägen hem och det ser inte så farligt ut... bakfälg toppkåpa, luftkanal-vänster... sen lite annat smått!
benet va tvärt av, men operationenn gick bra så det skall nog inte ta så lång tid innan jag kan skicka gipset på skrothögen. asså har förmodligen norra klotets största gips på benet!... TUNGT å dra på
Angående hur det gick till så... hups... orkar fan inte förklara...
i korhet, jag stod berevid hojen alldeles vid en avfart på tungelstavägen...
problemet var väl att jag stod i ytterkurvan... killen kom.. bromsa väl på sig, lowsajda å klippte först mig sen hojen... så vare.
jahaja!
har ni gjort när jag varit borta då?
Krya på dig !KaZ skrev:Nu e man hemma igen!
lite sliten men vid gott mod... tog en sväng förbi AVA på vägen hem och det ser inte så farligt ut... bakfälg toppkåpa, luftkanal-vänster... sen lite annat smått!
benet va tvärt av, men operationenn gick bra så det skall nog inte ta så lång tid innan jag kan skicka gipset på skrothögen. asså har förmodligen norra klotets största gips på benet!... TUNGT å dra på
Angående hur det gick till så... hups... orkar fan inte förklara...
i korhet, jag stod berevid hojen alldeles vid en avfart på tungelstavägen...
problemet var väl att jag stod i ytterkurvan... killen kom.. bromsa väl på sig, lowsajda å klippte först mig sen hojen... så vare.
Satte på ett drivpaket som inte passade värst bra så jag kunde inte vara med på Kullen.KaZ skrev:jahaja!
Fazer skrev:Hjälp!
Då jag har tummen mitt i handen!
Har varit ute och kört en sväng i kväll, lagom tempo inte mjukt eller hårt. Upptäcker när jag stannar, att det ryker ifrån högersidan. Tittar närmare och ser att det droppar olja ifrån motorn, ner på avgasröret. Det ser ut som att oljan kommer uppifrån toppen, är lite osäker på det. Till saken hör att den nyss har varit inne på 1500 mila service, kan det vara så att mecken har glömt att dra åt? Eller kan det vara så, att det kan komma lite olja efter att de har tittat på ventilerna?
mikcar skrev:Jag skulle ta den raka vägen tillbaka till mecken. Var hade du den inlämnad? I såna fall tror jag det kommer från ventilkåpspackningen. Du ska ha garanti på jobbet så det får dom fixa.
Skönt att du blivit utsläppt igen. Har du fått någon tidplan av doktorn?KaZ skrev:Nu e man hemma igen!
jahaja!
Biker_R1 skrev:Jag också...!!
Skönt och snabbt flyt i din körning. Det har blivit några varv på kullen för dig eller?Biker_R1 skrev:Jag också...!!
Buster skrev:Skönt och snabbt flyt i din körning. Det har blivit några varv på kullen för dig eller?
Körde du med flera av grupperna? Eller var det bara i oförsäkrade gruppen? Skulle ha varit kul att följa dina spår.
mikcar skrev:Jag skulle ta den raka vägen tillbaka till mecken. Var hade du den inlämnad? I såna fall tror jag det kommer från ventilkåpspackningen. Du ska ha garanti på jobbet så det får dom fixa.
Lam-Kaka skrev:Hade samma fel på min 01a och oljan kom från främre ventilkåps packningen.
Looking good!Buster skrev:Du kan säkert gissa vad jag gjorde när du låg i sängen och vilade.
Ett sånt smycke. Men brukar man inte burka INÅT i kurvan? Men som föråkare vet du säkert vad du gör.Biker_R1 skrev:Jag också...!!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|