jocke i köping
det som skramlar ska repareras :o)
köpa hoj
är det en R modell eller en "vanlig" en R modell kan kanske betinga de värdet om den e fin fin o milen stämmer,
på 02 modellen finns det väl inga svagheter heller så om du får provköra den i några mil o du tycker att den verkar vettig i körställning så e det väl bara o slå till,,men visst ska du pruta lite,, om inte annat för att det hör till.
lycka till
// Köping
är det en R modell eller en "vanlig" en R modell kan kanske betinga de värdet om den e fin fin o milen stämmer,
på 02 modellen finns det väl inga svagheter heller så om du får provköra den i några mil o du tycker att den verkar vettig i körställning så e det väl bara o slå till,,men visst ska du pruta lite,, om inte annat för att det hör till.
lycka till
// Köping
Pelleni skrev:Har lite frågor om en Mille -02, vore hygglo om nån orkade svara!
Funderar på att byta min (svårsålda) 600 fs mot en 600 mil gammal sådan. Har dock aldrig kört någon och tänkte ta reda på lite innan jag kör de 10 milen för att kika på den. 1. Ryms jag (195 cm i strumplästen) på den, eller är de av R6 storlek? Och 2. Hur svårsålda är de? Är 85 000 sjukt dyrt om den är fräsch? Kanske dumma frågor, men jag vill inte byta till mig något jag varken kan använda eller sälja...
Stort TACK! på förhand! // Pelleni
Krya på dig KaZ!