Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Kanske skulle ta å testa din morrmoppe....har ju inte testat nån -04 ännu.
Triggerhappy skrev:Kanske skulle ta å testa din morrmoppe....har ju inte testat nån -04 ännu.
KaZ skrev:Det kan vi absolut ordna!
Enda problemet är väl att jag förmodligen får slita dig av henne, ty du lär inte vara villig att kliva av!
tjing
Triggerhappy skrev:Oj då...nu vart man nervös
RSV_R skrev:Sida 3!!! Morr! Händer det inte ett skit här?
KaZ skrev:hehe...
hittade denna nu, på blocket... å tänka sig att man va på g att köpa den för 115 000:- på AVA... usch :kocko man e inte smart ibland!
http://www2.blocket.se/view/3093012.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0
Lite skoj, nån som vet vad ett "topphuvud" är?
RSV_R skrev:Sådär ja! Nu har man övertygat tjejen att det är en Mille man ska köra..... Första båge turen någonsin för henne... eller rättare sagt, första turen på någonting överhuvudtaget.
Men det gick bra! Både hoj och flicka är hel. Bilder kommer sen med en på en i hisknande farter!! Och även en posör bild....
Lutar åt en ny Tysklands resa för att hämta Mille nr:2... Hon ska ABSOLUT ha en silver färgad 02:a...
Bra första hoj enligt mej..
Blitt nå båge åka för er då?
mr_Pink skrev:Tjena, är en hyfsat nybliven Aprilia-ägare, har en -99:ans Mille, kört första sommaren och bara blivit mer frälst!
Tänkte höra om nån har lust att hjälpa mig reda ut lite i chip/trim-djungeln?
Har ett Akra-slipon, övrigt original..
Om jag skulle chipa, vad är värt att sikta på?
Vad gör dom egentligen vid en dynojet-kitning?
Har följt tråden och läst lite om kopplingen att den ofta på 99orna börjar krångla runt 1500, min passerade just det nu innan jag ställde av den, har inte märkt några problem, hur stor är risken att det kommer nästa sommar, bör jag redan nu beställa och byta i vinter för att inte missa kvalitetstid?
Skulle va tacksam om nån orkar ta sig lite tid med en rookie!
jocke i köping skrev:bara en banträff o den skapade en liten lucka i min kalender så det blev inget åkande under ca:12 veckor .
RSV_R skrev:Jodå, jag vet! Låg ju i röven på dej när du valde den lite snabbare vägen genom gräset....
Gött att det ordnade sej iaf.
Det är en Djungel. Men den tar du dig bäst genom på så sätt att du PM:ar Buster och köper/testar chip hos honom. På min fungerade Termignoni-chippet bäst. Dock så tror jag att Renegade chippet är bäst då det är framtaget för en Rotax med öppen luftburkslösning. Men som sagt "Buster" is the man. (skall du skaffa PC- läs nedan då om Just Powercommander.)mr_Pink skrev:Tänkte höra om nån har lust att hjälpa mig reda ut lite i chip/trim-djungeln?
Har ett Akra-slipon, övrigt original..
Om jag skulle chipa, vad är värt att sikta på?
På din hoj blir det inte aktuellt med en sådan sak då du har insprutning.mr_Pink skrev:Vad gör dom egentligen vid en dynojet-kitning?
Den bör du byta, förmodligen kommer den börja strula och slira när du gör mods på hojen som höjer effekten. Beställ en "Barnett Koppling". Finns lite överallt på nätet. Nu har du juh tid att vänta så kolla om du hittar nån i USA, där bör det bli billigast. Alla andra lösningar där man blästrar eller liknande är mer utav en "way to get you home" lösning. På min gamla mille så hade jag gjort en herrans massa mods och höjt effekten rejält i botten och mellanregistret, lite på toppen. Och med en Barnett så fungerade det mycket bra. Jag säger, byt nu och åk hela sommaren!!mr_Pink skrev:Har följt tråden och läst lite om kopplingen.
Har alltid tid för en Rookie!mr_Pink skrev:Skulle va tacksam om nån orkar ta sig lite tid med en rookie!
jocke i köping skrev:Aha ,,, det var du det
den dagen är lite dimmig fortfarande
blev det något mera banåkande då ?
RSV_R skrev:Dåligt med det... En enda gång i år är lite klent. Men får se om man kan locka tjejen ut på banan nästa sommar....
RSV_R skrev:Dåligt med det... En enda gång i år är lite klent. Men får se om man kan locka tjejen ut på banan nästa sommar....
RSV_R skrev:locka tjejen ut på en BANA din tölp!
KaZ skrev:
RSV_R skrev:Hmmm... Tokholmare.... som verkar ha lika tråkigt på jobbet som jag....
Tjejen>> <<Jag
På en bana dessutom! Då du KaZ leker du nog jordfräs i Ejes!!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|