Aprilia-tråden.

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Hoj
GSXR1000 K7
KAZ --- Guld tycker jag... kanske rött... :tummenupp

Lill-Sivert.. Ge dig till känna!!! :rofl

Ni ducce folk som smutsar ner det fina med att va ägare av en italienare... stick till er egen tråd o terra folk :blah

För övrigt måste jag bara säga att igår hade jag så j--la kul när jag var ute en sväng... Jag hade nästan tappat hoppet om att det skulle bli nåt mer åka denna säsong och skulle ställa av igår... Det blev en 3-timmars tur med ett stort :) bakom visiret...

Jag hade liksom deppat för mycket om att "nu e sommaren slut" & "fan nu måste man vänta hela vintern"... så jag hade liksom glömt att det e förbannat kul att köra... nää... får nog vänta med att ställa av i minst en månad till... :yoparty

Keihin

Står när du faller!
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
Ducati 1098S
twinner skrev:
Ja!! inte fan kan det vara på riktigt iaf:p

Samma sak med pojkfan som skrev att vi är (ni 08or) är dryga:)
Som föreslog att man ska ta det lungt med weelies och stopies på Viragon :D

"Personligen så tror jag du lugnt kan köra 1000 milaintervall utan å köra sönder något. Ta det lite lugnt med wheelies och stoppies bara så lär det funka.
Kör du bana så blir det en annan femma. Kolla racing-forumet kanske. Där finns det en del kunskap om sånt här...">Keihin.

Om det skulle vara så att det är 100% på riktigt så ber jag om ursäkt..samt hänvisar till ett forum för Viragos (jag vet att det finns) där kan dom nog svara på alla sorters frågor gällandes glidare.

///0155'an

Pojkfan?!
Hörru, bara för att man e lite yngre än vissa andra på detta forum så betyder väl inte det att man inte kan komma med lite råd å tips?
No offence, men å bli kallad för pojkfan är ju lite jobbigt, särskilt av nån som i ena meningen säger sig vara 08:a, samtidigt som han påstår sig bo i Polen.

Om det nu skulle vara så att det är 100% på riktigt så ber jag om ursäkt, men 08-polacker känns lite främmande...

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Keihin skrev:
Förvänta dig ingen förståelse från Aprilia-åkarna. De verkar totalt insnöade på "sitt" märke å vägrar prata om nåt annat. De flesta är dessutom dryga 08:eek:r vad jag kan se...

Jag tror att om man börjar sin närvaro i denna tråd på detta sätt så får man nog vara beredd på att det kan komma sura svärmar tillbaka!! :tummenupp :hihi

Keihin skrev:
Pojkfan?!
No offence, men å bli kallad för pojkfan är ju lite jobbigt, särskilt av nån som i ena meningen säger sig vara 08:a, samtidigt som han påstår sig bo i Polen.

som sagt... :rofl

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Pojkfan... :rofl :rofl :rofl . Det måste man verkligen börja använda så ofta det bara går....det är ju precis hur kul som helst...pojkfan, pojkfan. Ligger helt rätt i mun :näsblod

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Keihin skrev:
Pojkfan?!
Hörru, bara för att man e lite yngre än vissa andra på detta forum så betyder väl inte det att man inte kan komma med lite råd å tips?

Om det nu skulle vara så att det är 100% på riktigt så ber jag om ursäkt, men 08-polacker känns lite främmande...

///0155'an = INTE 08:) Råd och tips? du skrev ju att vi är insnöade och dryga.Sen påstår du som grädde på moset (och på fullaste allvar) att lillSivert ska ta det lungt med stopies och wheelies på sin Virago.Jag bor i södermanland,inte Polen!! skrev så för att folk inte ska tro att man är en dryg 08'a.

Ville inte skriva gubbjävel :D :pannkyss

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
För guds skull ,,,, ha överseende med kraken ,, det står ju i hans profil vad han är för en spjuver ,,, kontaktlim o thinner är hanses kosthållning så det e bara o ignorera tramset,,
varför förpesta en så bra tråd med pajkastning med någon som inte begriper bättre ? :kocko

ignorera mera ,,,,,, mitt tips.

// Jocke i köping

twinner skrev:
///0155'an = INTE 08:) Råd och tips? du skrev ju att vi är insnöade och dryga.Sen påstår du som grädde på moset (och på fullaste allvar) att lillSivert ska ta det lungt med stopies och wheelies på sin Virago.Jag bor i södermanland,inte Polen!! skrev så för att folk inte ska tro att man är en dryg 08'a.

Ville inte skriva gubbjävel :D :pannkyss

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
Ähh, vadå. Det livar upp med lite pajkastning ibland. Roligt var det iaf.

Ser ut som vår Virago-vän är bannad nu.

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Kevorkian skrev:
Ähh, vadå. Det livar upp med lite pajkastning ibland. Roligt var det iaf.

Ser ut som vår Virago-vän är bannad nu.

Japp! Vår vän Swedie skickade honom dit han hörde hemma.... :D

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Kom på att jag aldrig lagt in bilder på Millen efter krasch kåpe monteringen. Så här kommer lite "posör" bilder.... :D

Edit: Glömde skriva att detta är lackade av mej med Micros sprayfärg!! :hihi

Bifogat

• IM000935.jpg
    IM000935.jpg
    121.1 KB · Visningar: 84
  • IM000941.jpg
    IM000941.jpg
    125.7 KB · Visningar: 67
  • IM000943.jpg
    IM000943.jpg
    119.6 KB · Visningar: 73
  • IM000944.jpg
    IM000944.jpg
    122.9 KB · Visningar: 77
Last edited:

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Lill-Sivert, kan du inte lägga upp lite bilder här när du gör stoppies med Viragon, sjyssta rå? :fyllisar (Tom, är du där?)

Fast jag håller med räser-klas, va försiktig me stoppisarna, har hört att gaffeln är lite klen på Viragon. :lol

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
J-Bone skrev:
Lill-Sivert, kan du inte lägga upp lite bilder här när du gör stoppies med Viragon, sjyssta rå? :fyllisar (Tom, är du där?)

Fast jag håller med räser-klas, va försiktig me stoppisarna, har hört att gaffeln är lite klen på Viragon. :lol

Iofs så har jag hört att TLr och Viragon har sama skapare..Toruki Maweshi,en japansk superdesigner som har många fingrar med i produktionen av jappshojar.Han lär ha sagt följande..

"Efter jag skapade viragon så var det dags att ta all lärdom från customprojektet och skapa en annan custom fast i detta fallet en med kåpor,jag visste nästan omedelbart att jag inte skulle lägga alltför mycket vikt på effekt,utan koncentrera mig på tyngden.Jag tänkte lite på en kvinna som jag numera är gift med Horoshi Hakuwi.Den skulle ha en stor bakdel precis som min fru och vara lika svagsinnig och underhållande."

:tummenupp

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
J-Bone skrev:

Inte så snabb du! :rofl

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
twinner skrev:
Iofs så har jag hört att TLr och Viragon har sama skapare..Toruki Maweshi,en japansk superdesigner som har många fingrar med i produktionen av jappshojar.Han lär ha sagt följande..

"Efter jag skapade viragon så var det dags att ta all lärdom från customprojektet och skapa en annan custom fast i detta fallet en med kåpor,jag visste nästan omedelbart att jag inte skulle lägga alltför mycket vikt på effekt,utan koncentrera mig på tyngden.Jag tänkte lite på en kvinna som jag numera är gift med Horoshi Hakuwi.Den skulle ha en stor bakdel precis som min fru och vara lika svagsinnig och underhållande."

:tummenupp

Ja, jag ska nog ha en Virago nästa gång istället, typ samma hoj och billigare försäkring... synd bara att du inte hänger med med überbling-prillan marcus :D :tummenupp :gnissla ;)

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar