TERMINATOR skrev:någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes
Varför inte??
böj röret lite extra bara... sen får du göra ett stag som håller fast skiten...
räkna med att inte kunna skjutsa...'
'
TERMINATOR skrev:någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes
twinner skrev:.....sidan 3? Nä! så ska det inte vara
mikcar skrev:Hu nä! KaZ har fått sina Akrarör och så är han inte hemma.... Och lördag ser ut å bli strålande väder... Så tippar att han kommer dundrandes ned till dig snart och får sin hoj servad och ommappad på Tejbys... Kanske jag skulle hänga på...
Mackan, hur blev det med din hoj nu... inlösen eller?
Haha, blev du inspirerad efter att ha sett bilder på min skönhet???TERMINATOR skrev:någon som vet om jag kan ha mina serbing dämpare om jag skulle ha hightpipes
mikcar skrev:Hu nä! KaZ har fått sina Akrarör och så är han inte hemma.... Och lördag ser ut å bli strålande väder... Så tippar att han kommer dundrandes ned till dig snart och får sin hoj servad och ommappad på Tejbys... Kanske jag skulle hänga på...
Mackan, hur blev det med din hoj nu... inlösen eller?
KaZ skrev:nu ska dom på!!!
Brum brum bröööööl!
KaZ skrev:MUAHAHAHAHAHAHA!
säger inte mer än detta:
Akra + renegade = LJUD!!!
släng er i väggen duccar å tillrar...
*bara skrattar*
Vadå, renegade står ju för sin slogan: Full gas spar tidTLRR skrev:Renegade vad är det för skräp ?
Triggerhappy skrev:Vadå, renegade står ju för sin slogan: Full gas spar tid
Mmmmmmmm lite, Falcowoman är ditt nya namnbikerwoman skrev:Haha, blev du inspirerad efter att ha sett bilder på min skönhet???
Falcowoman/
Don Tomaso skrev:GLASS?! Brr..nog det sista jag tänkte på vid den tidpunkten. Bilden tagen 17.45 på 76:an utanför Forsmark från en busskur.. Ösregn o ca. 8 grader..Har precis fått upp värmen nu..
Annars har jag bara haft "molto bene" i Gävle (norrland för vissa denna vecka. Skickar me "belle" höstbilder från "motodromo" Hallstavik- Hargshamn o Sandvikstrakten... Säsongen fortsätter...med risk för frost o vattenskador
jocke i köping skrev:om du nu är ute o åker så ta en sväng till E-tuna o besök ruskträffen vet ja,, brukar finnas en del fina lok där åxå,,
du hittar adressen i smc kalendern,,,
bikerwoman skrev:Bra att du försvarar gamla Bettan
Förresten, vad tog vår hojtur vägen?
Triggerhappy skrev:Vadå hörde du inte att jag tutade när jag körde om
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |