TERMINATOR skrev:jag har pc3, kn filter och slipon på min går som satan, lägger en bild från bänkningen
Dyno run:
Blue line = my Falco
Red reference line is
from a chipped
RSV Mille
#Olsson# skrev:Ja, va fan. Har ju lagt ut den 3 gånger tidigare. Så varför inte?
Körde med:
5.0.2 (open loop)
EVO luftfilter
Vevhusvent - ej till luftburken
Tigcraft slipon
mikcar skrev:Varför vevhusventilationen ej till luftburken?
TERMINATOR skrev:jag har pc3, kn filter och slipon på min går som satan, lägger en bild från bänkningen
Dyno run:
Blue line = my Falco
Red reference line is
from a chipped
RSV Mille
mikcar skrev:Ser fint ut men du blir av med dippen mellan 4.500-5.500 med öppen luftburk.
#Olsson# skrev:Jag köpte som privatist och betalade ej någon tull eller moms.
#Olsson# skrev:Ja, va fan. Har ju lagt ut den 3 gånger tidigare. Så varför inte?
Körde med:
5.0.2 (open loop)
EVO luftfilter
Vevhusvent - ej till luftburken
Tigcraft slipon
RSV_R skrev:Ok, om jag fattat denna smeten rätt så köpte du privat direkt från Japan..? Om du nu vill svara... Kostade? Frakten? Väntetiden?
Är det tillverkat i tung rostfritt eller lätt titan?
KaZ skrev:å en ascool kille som körde!![]()
tjing
bikerwoman skrev:Min Falco har ju en öppen luftburk och dippen är betydligt mindre vid 5000!
Satt just och kollade på mina dynojetpapper, har tyvärr ingen scanner så jag kan inte lägga in det.
114,8 på bakhjulet och 97,4 nm i allafall, så TERMINATOR, din vinner i hk ,men jag har mer vrid![]()
KaZ skrev:Har för mig att jag hade 118 bhp och 102 i vrid på millan. (min gamla 00:a)
Och ingen dipp alls vid 5-6000 varv, rak å fin linje... planade dock ut vid 9000varv...så nån riktig topp fanns inte.
dock lite modds...
leo helsysse
renegade airkit
pcIII
planade å portade toppar
iridium tändstift
low rest. tändkablar...
å en ascool kille som körde!![]()
tjing
TERMINATOR skrev:jaa det vet jag väl, hehe trodde du något annat??? hehe, vad va det du sa till Kyckling på festen?????????
Black-Wolf skrev:Jo jag snackade med Jorge idag...
/BW
HAHAHA enna sekunden erkänner du attbikerwoman skrev:Man måste ju få vara lite kaxig ibland![]()
#Olsson# skrev:Ja, jag kommer ihåg när du gled in på parkeringen med tingesten. Fan, där har vi en riktig läckerbit på en supernajs båge. Undrar jag, om man törs hälsa?![]()
TERMINATOR skrev:å en ascool kille som körde!
jag har aldrig kört din mille![]()
![]()
![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |