TERMINATOR skrev:jag har pc3, kn filter och slipon på min går som satan, lägger en bild från bänkningen
Dyno run:
Blue line = my Falco
Red reference line is
from a chipped
RSV Mille
#Olsson# skrev:Ja, va fan. Har ju lagt ut den 3 gånger tidigare. Så varför inte?
Körde med:
5.0.2 (open loop)
EVO luftfilter
Vevhusvent - ej till luftburken
Tigcraft slipon
mikcar skrev:Varför vevhusventilationen ej till luftburken?
TERMINATOR skrev:jag har pc3, kn filter och slipon på min går som satan, lägger en bild från bänkningen
Dyno run:
Blue line = my Falco
Red reference line is
from a chipped
RSV Mille
mikcar skrev:Ser fint ut men du blir av med dippen mellan 4.500-5.500 med öppen luftburk.
#Olsson# skrev:Jag köpte som privatist och betalade ej någon tull eller moms.
#Olsson# skrev:Ja, va fan. Har ju lagt ut den 3 gånger tidigare. Så varför inte?
Körde med:
5.0.2 (open loop)
EVO luftfilter
Vevhusvent - ej till luftburken
Tigcraft slipon
RSV_R skrev:Ok, om jag fattat denna smeten rätt så köpte du privat direkt från Japan..? Om du nu vill svara... Kostade? Frakten? Väntetiden?
Är det tillverkat i tung rostfritt eller lätt titan?
KaZ skrev:å en ascool kille som körde!
tjing
bikerwoman skrev:Min Falco har ju en öppen luftburk och dippen är betydligt mindre vid 5000!
Satt just och kollade på mina dynojetpapper, har tyvärr ingen scanner så jag kan inte lägga in det.
114,8 på bakhjulet och 97,4 nm i allafall, så TERMINATOR, din vinner i hk ,men jag har mer vrid
KaZ skrev:Har för mig att jag hade 118 bhp och 102 i vrid på millan. (min gamla 00:a)
Och ingen dipp alls vid 5-6000 varv, rak å fin linje... planade dock ut vid 9000varv... så nån riktig topp fanns inte.
dock lite modds...
leo helsysse
renegade airkit
pcIII
planade å portade toppar
iridium tändstift
low rest. tändkablar...
å en ascool kille som körde!
tjing
TERMINATOR skrev:jaa det vet jag väl, hehe trodde du något annat??? hehe, vad va det du sa till Kyckling på festen?????????
Black-Wolf skrev:Jo jag snackade med Jorge idag...
/BW
HAHAHA enna sekunden erkänner du attbikerwoman skrev:Man måste ju få vara lite kaxig ibland
#Olsson# skrev:Ja, jag kommer ihåg när du gled in på parkeringen med tingesten. Fan, där har vi en riktig läckerbit på en supernajs båge. Undrar jag, om man törs hälsa?
TERMINATOR skrev:å en ascool kille som körde!
jag har aldrig kört din mille
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |