Aprilia-tråden.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
TERMINATOR skrev:
HAHAHA enna sekunden erkänner du att
din falco är slöare än min hahahaha nästa minut är den till salu eller bytes mot mille :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol


:D Ja, kan ju inte köra en hoj med 2 mindre hk än din förstår du väl??!!!Japp, ska köra mkt. bana i sommar och vill hellre ha en mille då, gubben min ska byta ner sin zx12.a till nåt mer banvänligt oxå, blir nog att vi byter ut båda två.
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
bikerwoman skrev:
:D Ja, kan ju inte köra en hoj med 2 mindre hk än din förstår du väl??!!!Japp, ska köra mkt. bana i sommar och vill hellre ha en mille då, gubben min ska byta ner sin zx12.a till nåt mer banvänligt oxå, blir nog att vi byter ut båda två.

Sälj din! :tummenupp
Köp min! :banana

/KaZ
 

Greenblood

http://ninjaz.kicks-ass.net/greenblood/
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Kalix
Hoj
Mitsubishi Evolution IX -06 (vässad)...:o)
&%¤#"%&/&%¤¤#"!!%&/....!!!! :mad:

Det finns knappt några hel/dubbel-system att uppbringa....
Hos leo har dom utgått och akra är åt h*****e för dyrt...tom för en återförsäljare....
Nån som vet nån som känner nån som har ett till salu...???... :Bugar
 

DaLorD

...alla borde ha en...
Gick med
28 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
GSXR1000 K7
Vad kostar det att mappa om en PC3 ??

Och om man mappat den... får man "mappen" på en diskett så man kan labba med den själv utan att sabba..???


(jag har hört att det är kiss-dyrt)

Asså... man vill väl inte köra på de färdiga "mapparna" utan vill göra en unik för just din hoj..

:va
 
Last edited:

MC Doktorn

Guest
bikerwoman skrev:
:D Ja, kan ju inte köra en hoj med 2 mindre hk än din förstår du väl??!!!Japp, ska köra mkt. bana i sommar och vill hellre ha en mille då, gubben min ska byta ner sin zx12.a till nåt mer banvänligt oxå, blir nog att vi byter ut båda två.
Köp min tuono en riktig raket får plats med gubbe och tant och packväskor med sidovagn ?? = toringhoj och hela familjen jublar :tummenupp
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Greenblood skrev:
&%¤#"%&/&%¤¤#"!!%&/....!!!! :mad:


Nån som vet nån som känner nån som har ett till salu...???... :Bugar


Råkar ju göra det.... (om det nu finns kvar) Kolla med denna killen, kallas Greven och har kört VW mm. Han driver en liten mc-demontering och hade halva systemet sittande på en mille 03. Han hade även en drös nya Akra dämpare så systemet kunde bli komplett. Ta och slå han en signal. Svår att få tag i men brukar vara här inne och läsa PM...

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13672#
 

Greenblood

http://ninjaz.kicks-ass.net/greenblood/
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Kalix
Hoj
Mitsubishi Evolution IX -06 (vässad)...:o)
Tack för tipset...det visade sig att han hade lite skrot kvar ialla fall... :tummenupp

RSV_R skrev:
Råkar ju göra det.... (om det nu finns kvar) Kolla med denna killen, kallas Greven och har kört VW mm. Han driver en liten mc-demontering och hade halva systemet sittande på en mille 03. Han hade även en drös nya Akra dämpare så systemet kunde bli komplett. Ta och slå han en signal. Svår att få tag i men brukar vara här inne och läsa PM...

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=13672#
 
Last edited:

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
#Olsson# skrev:
Han råkade inte spåra ut och började snacka om power commander?

Nej faktiskt inte :confused:
Men det kanske blir nästa steg när plånboken återhämtat sig lite :(

Kommer ju ha Renegade Low-level slip-on, chip och deras luftkit. Vad finns det för fler trevliga moddar man kan göra på en i övrigt standard Falco?

Tips mottages!


/BW
 

#Olsson#

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Ort
WT-hyresrätt
Hoj
RSV1000R Factory
Black-Wolf skrev:
Nej faktiskt inte :confused:
Men det kanske blir nästa steg när plånboken återhämtat sig lite :(

Kommer ju ha Renegade Low-level slip-on, chip och deras luftkit. Vad finns det för fler trevliga moddar man kan göra på en i övrigt standard Falco?

Tips mottages!

/BW

Jag har noll-koll på modellen men om man ändå håller på att labbar med airkit o avgas etc, vore det inte vettigt att skippa chip-världen helt och hållet och istället satsa på en väljusterad unik map via t ex en pc?
 

mr_Pink

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia
Tänkte höra om nån här provat att besikta med ett Akra slip-on på, dags för det i vår och det skulle ju va skönt att slippa byta bara för det.
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
2ono skrev:
Köp min tuono en riktig raket får plats med gubbe och tant och packväskor med sidovagn ?? = toringhoj och hela familjen jublar :tummenupp

Eftersom alla i familjen har egen hoj så behövs det inte, men tack ändå :tummenupp

Ett problem till.... tuonon är för hög för mig, hänger och dinglar med fötterna :)
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
bikerwoman skrev:
Eftersom alla i familjen har egen hoj så behövs det inte, men tack ändå :tummenupp

Ett problem till.... tuonon är för hög för mig, hänger och dinglar med fötterna :)

du får väl skaffa platå dojjor
 

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
#Olsson# skrev:
Jag har noll-koll på modellen men om man ändå håller på att labbar med airkit o avgas etc, vore det inte vettigt att skippa chip-världen helt och hållet och istället satsa på en väljusterad unik map via t ex en pc?

Jo det lutar väl åt det så småningom :)
Tänkte om det var övriga moddar man skulel kunna göra innan man mappar :confused:

/BW
 

MC Doktorn

Guest
bikerwoman skrev:
Eftersom alla i familjen har egen hoj så behövs det inte, men tack ändå :tummenupp

Ett problem till.... tuonon är för hög för mig, hänger och dinglar med fötterna :)

Men du kan ju göra customhoj av den modell stelben grymt cooool :D
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top