#Olsson#
Ny medlem
2ono skrev:Jag tror vaxtrimning ger mycket
Vaxtrim ger inget i vrid men är klart bästa botmedel mot kraftigt banklåns-ångest
2ono skrev:Jag tror vaxtrimning ger mycket
mikcar skrev:Kämna skriver 3-5 hk extra med en PCIII... Då skulle i alla fall jag undra var då... bara på toppeffekt eller genom hela registret...? Ganska så generell beskrivning...
mikcar skrev:De finns dom som tycker och dom som vet, men enl ducati kämna e det helsystemet som ger mest, ett PCIII på en 04 ger 3-5hp beroende på system.
Vad exakt gör en PC mängden bränsle/Luft? och får en bättre effekt kurva ett anpassat eprom gör väl samma sak med givna förutsättingar.
2ono skrev:...de finns så många som har åsikter men vilka har rätt?
#Olsson# skrev:
#Olsson# skrev:
flugan skrev:Han måste hysa ngt personligt agg mot Aprilia
RSV_R skrev:Finns dom där tyska rövarna att köpa över disk eller? Lite sugen på en sån till min...
#Olsson# skrev:Ja Öhlins är verkligen speciellt. Efter varje 12 månader skall man riva isär gaffeln. Då har man bokat mellandagarna några år framåt.
Dom är slut. Jag knep den sista. Kunde inte stå emot denna "special deal". Man fick ett Texas-styre på köpet.
#Olsson# skrev:Ja Öhlins är verkligen speciellt. Efter varje 12 månader skall man riva isär gaffeln. Då har man bokat mellandagarna några år framåt.
RSV_R skrev:Vet.... börjar bli lite trött på mina. Och va NOGA att "gunga" hojen, komprimera dämparna alltså några ggr varje vinter.
KaZ skrev:En annan sak... allt SURR om att 04:an ska ha nån sorts Intern Race mapp.. med all respekt... jag tror det är BS... All den info jag fått om den är att det är en mapp som skall kunna ta bort problemet med att de tjyvstannar! dvs stort sätt samma mapp med en liten förändring i botten.
Ta detta som ex. Renegade i UK... Efter att de har portat och planat topparna och slängt på deras eget airkit och eget avgassystem... så använder de sig av Mapp 1 i detta fal... gav mest effekt. Och DESSUTOM så kör han med 2 till 1 gällande avgas... han hade nånstans runt 145 bhp.
tjing
RSV_R skrev:Någon som vet vilka motor uppdateringar som skedde från 03 till 04? Enligt TMP på mässan (GBG) så var det endast att 04/05 hade fått 57 mm trottelhus...
Någon som är bättre insatt?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |