twinner666 skrev:vilket skit lider med dig
ska du verkligen ha det namnet???
twinner666 skrev:vilket skit lider med dig
Aprilia Fan skrev:?????????? Hur menar du
Triggerhappy skrev:Betr fälgar !
Alla Falco och Mille har Brembo´s 5 ekrade aluminiumfälgar.
Fram : 3,50"
Bak: 6´00"
Alla MilleR har OZ fälgar i Aluminium dessa finns i blått eller guld(på-03)(OZ har race varianter i magnesium också)
Samma mått som ovan.
På RSVR.net så säljs både aluminium och Magnesium varianter.
Triggerhappy skrev:Aprilia träff imorgon (Lördag) 12´00 i Vaxholm, vid hamntorget.
En hygglig runda i Roslagen blir det !
Villka kommer?
1: KaZ
2: Triggerhappy
3: fdXJR1300 (bike.se kille på en Falco)
4:
5:
6:
7:
8:
Aprilia Fan skrev:Ingen som har kopplat ihop kablarna i cdi boxen på en aprilia RSV mille?
flugan skrev:Jag å min kompis har börjat projektera en resa ner till Faderlandet, Den heliga resan .
Har sett på mobile att -00 Aprilia Falco e relativt billiga där nere. Har dock noll-koll på Aprilia.
1) Vad är service intervallet på en Aprilia Falco?
2) Oljebytesintervall?
3) Ventiljusteringsintervall?
4) Går V-twin Aprilian att meka själv eller är det idiotiskt?
5) Tillförlitlighet? Verkar som den är bättre Ducce, men är den bra?
6) Vad ska man tänka på vid begköp förutom standardsakerna som lager, drivpaket å så?
7) Var verkstäder i Göteborg är duktiga/auktoriserade på Aprilia?
jocke i köping skrev:Nix,den går bra i alla fall.
jag har shark chip och egentillverkat slipon,dvs den andas fritt,
varför undrar du ?
evilv2 skrev:Jag hade en 99(Mille) som jag körde 3000mil med inte ett problem på hela tiden. Fantastiskt med tanke på att det var Aprilias första försök med en stor sporthoj....
Köpte sen en MilleR-01:a, drivningen till oljepumpen la av efter 600mil Men det ordnade sig på garantin...
Annars är 01:an bara
Aprilia Fan skrev:Tja kompis!
Håller med dig, hojen funkar jätte bra
Har några frågor till dig
Vad har du kopplat brevid bak lyset, går 2 st kablar till batteriet som ej är i kopplade? vet inte om jag har frågat.
Har du provat att sätta din hoj i Diagnostic mode, när man kopplar ihop dom två kablarna, för att se att trottel position är 0?
Har satt på ett helsystem, renegade air kit
Fan vad hojen går bra.
Hur gick det på Kemora?
Hörde att 5 hojar hade flygit.
Vad har du för tid på kemora banan?
Vi ska snart dit, ska fixa en bättre tid en dig
Som du sa, hojen kan varvet utantill.
P.s det ända som har strulat är drevet till start motorn, sitter bakom svänghjulet, kostar ca, 8,000kr så ni vet.
Men fick det på Garantin lagad
evilv2 skrev:Kablarna är nog till cigguttaget jag hade till mobilen...
Sätt den i diagmode då ska den visa 0
När du gasar visar den 1
Är den ej 0 vid släppt gas så måste du vrida på trottelpositionssensorn på baksidan av spjällhuset.
Släpp på skruvarna å vrid försiktigt.
Kemora :1.24 har kört .22me din
Lycka till!
Aprilia Fan skrev:Men jag hittade bara den blåa kabeln?
Mobil hahahahaha
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |