imaster
Bah
Vilka galna premier ni har. Jag har TH och betalar ~8800:- halv/hel. Betalar månadsvis för att kunna ställa av när jag vill, maj och juni kostade 1200:- st. och nu till juli fick jag en räkning på 2400 kr. Det innebär att jag över tre månader betalt mer än 50% av hela årspremien.
Jag ringde Folksam när jag fick den sista räkningen. 1119 kr / månad helår utan möjlighet att ställa av. Har hellre en låg fast kostnad hela året än en helvetes jävla smäll som kommer när allt annat ska betalas också och 100 kr/mån när hojen inte kostar ett skit i drift heller. Jag är mäkta irriterad på dessa årsförsäkringar och tänkte boka in mig på en BKK i augusti för att förhoppningsvis sänka de där 1119 kronorna lite.
Det är skottpengar på att vara försäkringsbolag...
Eller alldeles för ung med alldeles för stor hoj 
Jag ringde Folksam när jag fick den sista räkningen. 1119 kr / månad helår utan möjlighet att ställa av. Har hellre en låg fast kostnad hela året än en helvetes jävla smäll som kommer när allt annat ska betalas också och 100 kr/mån när hojen inte kostar ett skit i drift heller. Jag är mäkta irriterad på dessa årsförsäkringar och tänkte boka in mig på en BKK i augusti för att förhoppningsvis sänka de där 1119 kronorna lite.
Det är skottpengar på att vara försäkringsbolag...