2263241 om du nu äger div,aptrimmade fordom så kan du ju inte jämföra med det som är standard heller ,, bussen har ju tex, mycket mera kubik o 4 cylindrar att få ut kraft av,, och grund motor ska ju leverera ca 170hk
och det kvakkisakin har väl åxå mera o högre prestanda redan som strd än din italienare,,trimmar du den så självklart blir det massor med mera klipp,,
Att modda millemotor kostar,, men portar du topparna hos exempelvis Marklund så har du ca:120Nm på slangen(det har jag sett bromspapper på,var även med o bromsade den hojjen)
kostnad ca:5 loppor.
Ett kit med 100mm (eller större) kolvar går ju alltid o hinka dit,o då har du ju lite mera kubik o garanterat massor av vrid,kostnad ca:7000:- komplett med packningar o allt.
Pc3:a har du väl redan antar jag o senaste programvaran i ecu åxå låter det ju som,så då är det ju bara o se till att det andas bra,nya headers som är till för fullflöde får du säkert fatt i för några surt förvärvade växelpengar,
Sedan finns ju ett par steg på kammar o välja på med vilket krävs om man börjar prata MAX effekt,alternativt tuna in dom som sitter där till 100% för dom är väl som det brukar bara ditslängda med någon grundinställning,
och sedan det sista o viktigaste ,, även om Millen blev årets Masterbike så är det inte riktigt jämförbart att jämföra äpplen o päron (rad4 mot V-twin) det finns rent fysiska olikheter med positiva respektive negativa sidor hos dom båda som ställer till det,
sedan har ju jag lite svårt o förstå varför det ska vara så häftigt o slanga upp bågen i 150,, powerwheelie är en sak men det tror jag faktiskt inte många STANDARD hojjar klarar över huvud taget.
jag har talat med en sweitzare som hade 160+ på slangen o körde racing med den hojjen ,, han menade på att den trimmningsgraden inte var något för gatan.