Aprilia-tråden.

jocke i köping

det som skramlar ska repareras :o)
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Laverda o några till
visst ja ,, det tänkte jag inte på men i ändelsen på länken så står det ju es ser jag ,, någon som kan spanska här ? som vill översätta ,,,
:tummenupp

Faan oxå! Jag försökte mig på att översätta men hur jag än försökte så gick de banne mig inte...
Nu vet jag!!! Det var ju Spanska, inte Italienska:tuttar

Smygtagna bilder från Cheste utanför Valencia. Lätt kamoflerad prototyp under provkörning...lite gamla bilder men intressanta iaf..

MR. Aprilia

Gammal Hojjbuse
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Hojj..
Här är några fina bilder på min vackra 125:a:) hoppas den hör hemma här i tråden trotts sin lilla cylindervolym:tungan

Har du hört talas om SILVERPIL:va
De va grejer en annan fick stå ut med:yoparty
Svårt att se på lite avstånd om det är en tung eller lätt:confused: Skitsnyg hoj tycker jag:tummenupp

Faan oxå! Jag försökte mig på att översätta men hur jag än försökte så gick de banne mig inte...

Smygtagna bilder från Cheste utanför Valencia. Lätt kamoflerad prototyp under provkörning...lite gamla bilder men intressanta iaf..
OK:confused: Det är bara att börja plugga:yoparty
Så man klarar av henne:tuttar

Last edited:

Tunkur

Crosstyre e tufft
Gick med
3 Jun 2006
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
visst ja ,, det tänkte jag inte på men i ändelsen på länken så står det ju es ser jag ,, någon som kan spanska här ? som vill översätta ,,,
:tummenupp

Citat från http://www.motociclismo.es/Noticias/aprilia-v4-mille-cheste-presunta-kw-ficha.jsp?id=3188

Enligt Babelfish :)

presumed" the Aprilia V4 rolls in Cheste
Pillamos "in-fraganti" a new the four cylinders of Aprilia

This Aprilia weekend has been let see by the Valencian circuit of Cheste with the new RSV of four cylinders that it is developing. The dynamic tests of this new model have allowed that we pruned "to hunt" the first images of the Mille of fence.

Camouflaged under the fairings of the present model of Aprilia RSV Mille, he appeared in the circuit of somewhat suspicious Cheste one moto that raised the restlessness of that were close and it was not his aspect which called the attention if not the sound that emanated of its motor, presumed new the four cylinders in V with which Aprilia wants to attack the SBK segment.

The opportunity arose when, during the tests, a mechanical failure left to shutdown to the Aprilia in the track and its transfer a good friend of Motociclismo, could catch the first images of this novel Italian.

The excessive secrecy of the "black men" who did not roll with this moto either happened unnoticed and they could not avoid some snapshots with which you see in exclusive right in Motocismo.es.

Soon we will have more news on this moto and you will be able to know them here, in the Web of the Motociclismo magazine.

Tunkur

Crosstyre e tufft
Gick med
3 Jun 2006
Hoj
Aprilia Tuono 1000R
Kan du översätta det till Nederlänska:va
:D :D :D :D :D

:va :jisses, vad gör man inte för apflocken:tuttar

veronderstelde de "V4 broodjes Aprilia in Cheste
Pillamos "in-fraganti" nieuw de vier cilinders van Aprilia

Dit weekend Aprilia is gelaten ziet door de Valencian kring van Cheste met nieuwe RSV van vier cilinders dat het zich ontwikkelt. De dynamische tests van dit nieuwe model hebben toegestaan dat wij "snoeiden om" de eerste beelden van Mille van omheining te jagen.

Gecamoufleerd onder de stroomlijnkap van het huidige model van Aprilia RSV Mille, leek hij in de kring van enigszins verdachte Cheste één moto die de rusteloosheid van dat dicht was ophief en het niet zijn aspect was dat de aandacht als niet het geluid dat van zijn motor afkomstig was riep, nieuw verondersteld de vier cilinders in V waarmee Aprilia het segment wil aanvallen SBK.

De kans deed zich toen, tijdens de tests voor, een mechanische mislukking verlaten aan sluiting aan Aprilia in het spoor en zijn overdracht een goede vriend van Motociclismo, de eerste beelden van dit nieuwe Italiaans kon vangen.

De bovenmatige geheimhouding van de "zwarte mensen" wie niet met dit moto ook niet rolde gebeurde ongemerkt en zij kon niet sommige momentopnamen vermijden waarmee u in exclusief recht in Motocismo.es ziet.

Spoedig zullen wij meer nieuws op dit moto hebben en u zult hen hier, in het Web van het tijdschrift kunnen kennen Motociclismo.

Last edited:

MR. Aprilia

Gammal Hojjbuse
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Hojj..

Ska du hänga med på en tur:rolleyes: Vitt i skogen men torra vägar:yoparty
Jag har lite grovmönstrade däck:D :D OK du bangar:huvet Sitt kvar du i stugvärmen och dröm:tuttar :D :D :D

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Ska du hänga med på en tur:rolleyes: Vitt i skogen men torra vägar:yoparty
Jag har lite grovmönstrade däck:D :D OK du bangar:huvet Sitt kvar du i stugvärmen och dröm:tuttar :D :D :D
Va faan, Jonny. Haru smuttat på virren, eller?
De e minusgrader o snö. Prillan ligger i ide med ylletröja och lite stödström för lilla batteriet.:tuttar

Å ja e lite full redan...kan bli en hård/kul lördag:galen :Rockbanan

MR. Aprilia

Gammal Hojjbuse
Gick med
25 Sep 2007
Hoj
Hojj..
Nu sitter man på jobbet och suktar:tungan Fint väder, solen skiner och bågen står Instäld:va Det hadde varit Gött med en liten tur:yoparty 6 plusgrader :gnissla Nä det blir till att titta på lite hojjbilder i stället:D Snart är det vår igen:tummenupp då ska det gasas igen:mad:

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Dollar är låg =)

Tittar på acrasystemet på f1racing.com

Vad avses med detta: "This kit is designed for dedicated racing applications, it is so targeted to racing that provisions for the sidestand are not included with this exhaust."
Jag förstår inte innebörden av det sista där??

OJAK

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Mille
Tittar på acrasystemet på f1racing.com

Vad avses med detta: "This kit is designed for dedicated racing applications, it is so targeted to racing that provisions for the sidestand are not included with this exhaust."
Jag förstår inte innebörden av det sista där??

Du får inte plats med ett sidostöd tillsammans med det systemet.

Black-Wolf

There goes another one...
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Aprilia Falco 1100 - 02
Jaha skit då.. Jag ville inte att det skulle vara så.. :)

Hur går det med smaltmots system?

Har samma problem på mitt Acra system på min 03:a
Har en liten intryckning där stödet går upp så det tar ju inte emot

Vet inte hur mycket det påverkar flödet dock :(

/BW

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...