Jag vill också ha
Vem vill inte det
Men jag lutar nog mer åt den trimmningen du var inne på i ditt tidigare inlägg, dvs förartrim
Jag vill också ha
Vem vill inte det
Men jag lutar nog mer åt den trimmningen du var inne på i ditt tidigare inlägg, dvs förartrim
Du Jocke! Din hojj är Asasnygg Det blev skitbra med röda fälgar
vet inte om ni sett detta
Benny hill is back på en Överladdad Spoon valley produkt.
http://www.youtube.com/watch?v=EDylS0RbriA
Skickar en bild på min Prilla,,
asså... mums:
Är det någon som vet var jag kan få tag på dekalmaterial eller som skär till det man önskar sig på bågen Hör gärna av er
Snart är det vår igen
Här är några fina bilder på min vackra 125:a hoppas den hör hemma här i tråden trotts sin lilla cylindervolym
Här är några fina bilder på min vackra 125:a hoppas den hör hemma här i tråden trotts sin lilla cylindervolym
Det vore sjukt mys Kör ni/du ofta och vad är det för hojar som är på då? (A) eller detta kanske ska tas via pmDen är riktigt snygg........du kan åka med mig/oss när som helst.
/J
Klart han har det XD In Flames är bästHan har inte bara en fin liten knarr, han verkar ha en bra musiksmak också
Det vore sjukt mys Kör ni/du ofta och vad är det för hojar som är på då? (A) eller detta kanske ska tas via pm
Vi kör lite då och då.......polarna kör MVAgusta, R1 och jag en kompressormatad Aprilia Factory. Men vi kan det via pm nästa vår, vi har ställt av nu och påbörjat nästa års projekt..
/J
Faan oxå! Jag försökte mig på att översätta men hur jag än försökte så gick de banne mig inte...Här hittar ni lite nytt om V-4:an ,, hoppas ni kan Italienska ,, någon kanske kan översätta ?
lycka till
// Jocke
http://www.motociclismo.es/Noticias/aprilia-v4-mille-cheste-presunta-kw-ficha.jsp?id=3188
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|