spookedbones
Porcus ludens
Hej!
Nu är det Aprilia här också! Falco -00
Nu är det Aprilia här också! Falco -00
Åh jag hämtar min mille r -02a om ca 2 veckor
Jag hämtade min idag, i påsk blir det gullande i form av gaffelservice, oljebyte, däcksbyte, kraschpuckssvarvning osv
vad kul ..du köpte den gula r'en ifrån södra sverige eller?
Japp, Mille R blev inte tvåsitsig förrän 2003. Det är inte speciellt svårt att bygga om till tvåsits, det som behövs är
Bakram för tvåsits
Fotpinnar bak
Skjutsdyna
Fäste för bakkåpa (stålbygel, brukar följa med bakram)
Min 02 Mille R är tvåsitsig och har alltid varit det vad jag vet.
Min 02 Mille R är tvåsitsig och har alltid varit det vad jag vet.
ok, du är första ägaren?
Hej på er alla Aprilia-ägare. Jag är nu återigen glad ägare av en RSV. Hade 2002 en ny RSV som jag körde 700 härliga mil och har nu köpt en underbar 2004 RSV-R med hi-pipes, MRA o massa kolfiber. Men då jag blir matt vid blotta åsynen av alla sidor på denna tråd är jag så fräck att jag ställer frågorna direkt utan att söka.
Har hittat lite webshops såsom AF1Racing o RSVR.net men undrar om ni har nåt bättre tips. Tänkte köpa klara blinkersglas, några resterande kolfiberbitar o ev. bättre inflöde till motorn i form av filter.
Sedemera ska den optimeras i bänk. Bra tips på bra effektökande åtgärder emottages tacksamt.
Ducati kämna i tyska landet har andningsprylar till din hoj,,
jag köpte ett kevlar/kolfiberinsug till min förut o det funkar bra,
fast det borde ju bara bra pris i usa nu iom dollar raset,men glöm inte o räkna på moms o fraktkostnad när du beställer från usa,AF1 racing är väl det som gäller i usa om jag får råda dig till något.
lycka till
// Jocke
Hej på er alla Aprilia-ägare. Jag är nu återigen glad ägare av en RSV. Hade 2002 en ny RSV som jag körde 700 härliga mil och har nu köpt en underbar 2004 RSV-R med hi-pipes, MRA o massa kolfiber. Men då jag blir matt vid blotta åsynen av alla sidor på denna tråd är jag så fräck att jag ställer frågorna direkt utan att söka.
Har hittat lite webshops såsom AF1Racing o RSVR.net men undrar om ni har nåt bättre tips. Tänkte köpa klara blinkersglas, några resterande kolfiberbitar o ev. bättre inflöde till motorn i form av filter.
Sedemera ska den optimeras i bänk. Bra tips på bra effektökande åtgärder emottages tacksamt.
Tänkte på denna annonsen, fattas det dekaler på denna??
ser nästan ut så...
http://www.blocket.se/vi/15168237.htm?ca=10_s
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati