Hehe, du byter var 10e körtimme då eller?
...vad jag förstått så är den skitbra, vid hårdkörning, upp till typ 10h. Perfekt för en bandag eller så, men att köra 300-500 hårda mil på?
Tack, men dom behövdes inte
...MEN satan i helvete vad jag avskyr den där ena plugg-fanskapet som sitter bredvid oljefilterkåpan. Jag drog å drog, gick ut med 100% för att sen öka, men inget funka. Sen drog jag lite snett, å halka, slog i knogarna i nåt,, så att jag drog av en massa hud å börja blöda, å sen fastna lilla insektsnyckeln där inne, gick inte att få loss. Sen pilla jag med det i ngn timma, sen fick jag loss skiten, sabba alla naglar. Sen gjorde jag en sista kraftansträngning, då kom helvetet loss, men då hade jag råkat rubba min plastmojäng under, så olja rann ut överallt på garagegolvet, och över mina händer -för som en reflex så försökte jag stoppa oljerinnandet med ena tummen - kanske inte så bra, för jag oljade ner mina blödande knogar
Djävla skit...
Tillslut ordna det sig, men jävla skit. Idiotisk lösning. Man ska bara behöva lossa en oljeplugg lite lätt, å sen fylla på. Det ska inte vara sånt meck för att fylla på lite olja
Det kanske blev mer meck i onödan pga mitt fredagsmeck med öl och musik... Spelade black metall och hinkade mariestads 7,2or
Om detta menlösa meck ska fortsätta iom mer avancerat meck i framtiden så får jag skaffa potta och dator i garaget för att hänga med på sporthoj.com..då man kan fastna i flera dagar i garaget
Lägesrapport "del 2" kommer om 300 mil när jag ska ställa ventiler...