Det blir beställning så fort den släpps
Ja det blir nog samma här,, iaf om den hamnar under 200 000kr,,, där går min gränns
Det blir beställning så fort den släpps
Ja det blir nog samma här,, iaf om den hamnar under 200 000kr,,, där går min gränns
Jo, men det har väl varit aprilias "poäng" hela tiden. Att vara lite billigare än landsmannen Ducati.. Så man får hoppas den kostar en slant mindre "1198"
Färgkod? Någon som kan hjälpa mig med detta? På RSV-R/SP-00 bland annat, så är det rött på buk-kåpan. Den röda färgen, vad har den för färgkod? Har fått tag i en komplett uppsättning finfnina kåpor med plasttank...
Nu skall de bara göras vid och lackas.
Vänster styrhalva till en -04 RSV Factory, alltså med Öhlinsgaffel, nån som har en över? Skicka mail eller PM om du har en och vill sälja. Märkte att min är lite sned efter att jag lagt cykeln på bana ifjol, fullt användbar men det vore bra att ha en rak också.
Jag misstänker att jag behöver renovera bromscylindern bak. Bakbromsen tar ingenting, pedalen går i botten. Luftade igår, men lyckades inte bygga upp tryck alls fastän det inte kom några bubblor, pedalen går i botten trots fyllt system. Var får man tag i nya packningar enkelt och snabbt?
Va ett elände med min bakbroms åxo tills ja prova det här.
http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=77305&d=1201559145
Kan ju vara värt att prova innan du beställer nya delar
Nu har jag visserligen en 03:a, men jag ska ta och testa det där ändå. Tack för info!
Nu har jag visserligen en 03:a, men jag ska ta och testa det där ändå. Tack för info!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|