http://www.geocities.com/sl_mille/?200631?200819
Här finns en massa info om Falcon
http://www.geocities.com/sl_mille/?200631?200819
Tack för länken! Dock föredrar jag svar från personer här på forumet som testat eller ägt/äger en. En hardcore entusiast är lite för partisk för att ge en verklig helhetsbild över hojjen.
Tack för länken! Dock föredrar jag svar från personer här på forumet som testat eller ägt/äger en. En hardcore entusiast är lite för partisk för att ge en verklig helhetsbild över hojjen.
Är en nybliven Falco ägare men jag har tyvärr inget matnyttigt att komma med.. mer än att jag njuter av varje mil
Hej!
Jag får nu snart tungt kort (har mellan nu) och är då sugen på att byta ut min Hornet mot en SL 1000 Falco (mest pga av körställningen och försäkringspriserna), någon som har en sådan / vet fördelar och nackdelar med den? Vilka typiska fel den har och hur den är i övrigt? Mycket tacksam för svar!
/Oscar
Tjenare alla Aprilia åkare.
Här har ni en återfalls knutte som är jävligt sugen på att köpa en RSV MILLE,
Men har lite (med andra ord inget) koll på vad vad man skall vara uppmärksam på när man köpa en secondhand MILLE. typ en 2002-2004 års model
Är det någon som kan ge lite tips
Tjenare alla Aprilianer!
Kort fråga....
Vad kör ni på för olja? Vad har ni för erfarenheter?
Ja... det har jag märkt. Specielt om man kollar upp försäkrings kostnaden.Skillnaden mellan 2002-03 och 2004 är ganska stor, helt annan hoj från 2004.
/J
Det enda jag har hört är att den skall släppas 09,, men detta var på ett amerikanskt forum så jag vet inte hur det ser ut i sverige..
Men det ska bli kul att se vad prislappen landar på!!
Dom har ju dock lovat att det skall vara vettigt pris!!
Nej, inget som är generellt för den motorn. En förhållandevis stabil konstruktion. Utan det är som med motorer i allmänhet; missljud, läckage, blå/vitrök. Inget som är direkt vanligt...Ja... det har jag märkt. Specielt om man kollar upp försäkrings kostnaden.
Men maskin mässigt, Finns det några "dåliga tecken" så man skall vara uppmärksam på
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|