Halogen
Apajävel!
Snabbfråga: Passar ett sidostöd modell USA från en 01-02 på en EU 03? Jag tror det ska vara samma men säljaren har specat att det passar 01-02 bara.
Snabbfråga: Passar ett sidostöd modell USA från en 01-02 på en EU 03? Jag tror det ska vara samma men säljaren har specat att det passar 01-02 bara.
Så har det då till sist hänt, första blåsningen på ett forum för min del!
För att göra en lång historia kort så är det en kille som kallar sig adam567265 som har sålt mig ett par 54mms spjällhus. Efter en massa konstiga bortförklaringar på varför grejerna inte har kommit så vägrar han numera att svara på mail och PM, trots att jag kan se att han varit inloggad. £200 i sjön...
Jag har i princip inget hopp om att få tillbaka stålarna men vill iaf varna er andra för att folk som har funnits på forumen ett tag och varit synnerligen aktiva fortfarande kan vara rötägg.
Jodå, han är naturligtvis numera uthängd på forumet. Jag låter saken bero några dagar så att folk får chansen att ha åsikter. Sedan tar jag kontakt med Ed och co för en liten banning (förhoppningsvis).
Killen kallar sig alltså adam567265, heter Adam John Harvey och har mailadress adam567265@aol.com. Bor i Storbritannien. Stay away!
Trist som fan men hoppas att det löser sig.Jodå, han är naturligtvis numera uthängd på forumet. Jag låter saken bero några dagar så att folk får chansen att ha åsikter. Sedan tar jag kontakt med Ed och co för en liten banning (förhoppningsvis).
Killen kallar sig alltså adam567265, heter Adam John Harvey och har mailadress adam567265@aol.com. Bor i Storbritannien. Stay away!
Jo, jag såg det på apriliaforum. Lite sent med en snyftstoryJag blir inte riktigt klok på honom, han åstadkom till slut två st långa PM till mig inatt där han först förklarar problemen och sedan bedyrar att han minsann ska betala tillbaka rubbet. Ur egen ficka om inte annat. Jag vågar naturligtvis inte riktigt tro på detta men undrar ändå varför han gör sig omaket att komma med bortförklaringar och löften nu?
Knepigt...
Hej alla,,,, Har sökt igenom men ej hittat tråden om vart man klipper av strypningen på aprilia mille rsv årsm 00 Kanske nån har bild till och med
Tacksam för alla era svar
Har du en importhoj? Såldes väll aldrig strypta i Sverige? Känns dessutom som att en Mille som är strypt till 84hk när den säljs blir åtgärdad ganska omgående...
Ofan, då får man ju nästan kolla upp det för att vara på den säkra sidan...
**Edit**
Är det någon som vet om slip-on på Falcon får bort svackan i registret (har för mig att det är runt 4000rpm, har inte kört på ett par månader), och om det ger nån effektökning?
Har hört att det finns chip till falcon också, hur mkt effekt ger ett sådant och vad kostar det?
Ofan, då får man ju nästan kolla upp det för att vara på den säkra sidan...
**Edit**
Är det någon som vet om slip-on på Falcon får bort svackan i registret (har för mig att det är runt 4000rpm, har inte kört på ett par månader), och om det ger nån effektökning?
Har hört att det finns chip till falcon också, hur mkt effekt ger ett sådant och vad kostar det?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|