FettSnok
96% enligt läkaren
Svackan beror väl inte på avgas utan på underdim. luftburk?
...grabbar, jag DÖR snart av Mille-abstinens, är det någon mer än jag som torrvrider lite på pärlan av och till?
Tyvärr plågas man stup i ett när man har geggmoppen i samma garage...det går inte att undvika den italienska donnan heller.
/J
vart är dina 200 meter norr om dalälven ? fäggeby ?
brukar passera där dom gånger jag är upp till sveriges bästa mc klubb Mck Wheelers
Samma här. Det är fanimej lite sjukligt men att stå och glo på en körklar hoj med äckligt snöglopp och 0-gradigt ute är faktiskt extremt plågsamt...grabbar, jag DÖR snart av Mille-abstinens, är det någon mer än jag som torrvrider lite på pärlan av och till?../J
Svackan beror väl inte på avgas utan på underdim. luftburk?
Samma här. Det är fanimej lite sjukligt men att stå och glo på en körklar hoj med äckligt snöglopp och 0-gradigt ute är faktiskt extremt plågsamt
Chattade just med en snubbe i Australien som var så nöjd med helgens bandagar.
Men det hade varit såååå jobbigt för det var så jeavla varmt..
Har haft som mål att köra åtminstone en gång varje månad hela året men
bara när det är torrt. Nu ser det ut att spricka sista månaden...skit oxå.
Kolla på www.carpimoto.comVarning, håll koll på era älsklingar:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=195990
De djävlarna snodde mitt Akra-system...är det någon som får ett bra erbjudande på två Akra-dämpare får ni gärna tipsa mig.
Någon som vet var jag kan köpa ersättningsdämpare? Vilka fler finns det förutom www.rsvr.net och www.af1racing.com?
Kolla på www.carpimoto.com
Har handlat av dom och det fungerade faktiskt...trots att det är Italienare
ehhh...se'n kom jag på att jag har två jävligt fina Akra pipor liggande hemma.
Fel länkrör förstås eftersom dom e till de nyare modellerna men iaf.
E du intresserad? PM'a ett bud så får vi se...
Någon som har erfarenhet av Mivv GP style-burkar? Jag har fått ett erbjudande om ett par sådana och de SER ju ganska läckra ut men frågan är hur (mycket) de låter samt om de påverkar prestandan på något sätt jämfört med Akrapovic?
Youtube får jag inte titta på härifrån jobbet men jag vet inte om det kan ge någon bra uppfattning om ljudet heller...
Det är alltså sådana här jag snackar om:
http://www.mivv.it/risorse/3/13/262/A001L2S_a.jpg
´Har akras collektorrör på min RSVR -03 samt homemadade adaptrar till Mivv GP kofiberdämpare till mille 2004-. Med db-killers i besiktade jag hojen u.a. Bilder finns på La Famiglia o mitt garage (Andre´Stål). Kostade drygt 5tsn o är grymt nöjd med utseénde och ljud, för det handlar mkt om ljud utan db-killers, i possitiv bemärkelse. Kvaliteten på dämparna är bra men linkpipen ser lite sådär ut jmf akra. Effekten kan jag inte uttala mig om förrutom att den går beydligt bättre än orginal med slipon.
Förrutom lite meck med adaptrar samt extra upphängning för vä dämpare så kan jag väldigt mycket rekomendera detta koncept, har tex skjutspinnar kvar vilket inte alla har vid 2-2 system. Vidare så är det lätt att byta burkar eftersom adaptrarna passar alla slipon till RSV 2004-. Läst på AF1-forum om en kille i USA som gjort ngt liknande så du kan bli officiellt den 3:dje i världen med Mivv Gp på akra 2-2 rör.
Lycka till och må Lepra drabba de skyldiga!
Njae, helst inte...tycker det där upplägget bara passar på hojar som är gjorda för det från början...dessutom har jag ju fortfarande kvar ett riktigt 2-2-system med både grenrör och två st länkrör (se nedan, titta inte för noga efter smuts...takdropp). Det borde räcka med någon typ av snygg ljuddämparburk med 60 mm-anslutning och någorlunda lagom längd tycker jag. Jaja, jag är väl lite kräsen då...Ragga tag i highpipes när du ändå är på g?
´
Hmmm...kan man inte använda länkrören till Akra-systemet direkt på själva kolfiberburkarna? Mivvs länkrör ser ju ut som f-n tycker jag som är allergisk mot krom och allt som liknar det. Bygga om låter lite jobbigt...jag trodde nog att de bara var bolt on. Jag har redan fotpinnar som funkar med 2-2-system så det borde jag slippa också tycker jag (skaffade Akrapovic-adaptern till vänster fotpinne). Är det inte 60 mm anslutning på Mivv-dämparna? Hur långa är de?
Njae, helst inte...tycker det där upplägget bara passar på hojar som är gjorda för det från början...dessutom har jag ju fortfarande kvar ett riktigt 2-2-system med både grenrör och två st länkrör (se nedan, titta inte för noga efter smuts...takdropp). Det borde räcka med någon typ av snygg ljuddämparburk med 60 mm-anslutning och någorlunda lagom längd tycker jag. Jaja, jag är väl lite kräsen då...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |