P.S. Fick en go liten jul-tur på Apan idag (5 mil). Molnfritt, isfritt och myggfritt.![]()
Haha, nädå men stället e rött å så har jag några tomtar på loftet så julstämmning infann sig ändå...Du e galen, hade du en tomteluva utanpå hjälmen, men man blev helt klart sugen på en sväng i solskenet
![]()
Gött, ja me! Fanns 1 plats kvar i snabba gruppen, men jag "safe-ar".Den 18-19 Maj kommer jag att mullra omkring i medelgruppen på Gelleråsen![]()
Lär bli nåra dagar på A-torp också![]()
Mest "bang for the buck" är nog detta system, det skulle jag tjackat iallafall, verkar väldigt prisvärt och är jävligt snyggt:
Skyll dig själv,,,,,,,,
men än har du chans att åtgärda saken.
Såg att du hade fått ett uttömmande svar från en avStällde frågan i annan tråd, men tänkte att man kanske får bra svar här i "Nästet"
Att flytta oljekylarn, vad säger motorn om det? Pumpen tuggar på som vanligt? Behöver kylaren sitta under oljetanken? Kommer inte ihåg helt färskt, men visst suger tryckpumpen oljan från tanken VIA kylaren? Så det vore lämpligt om den att lägre än nivån? Eller är det tvärtom, att sump-pumpen trycker tillbaka olja genom kylaren?
Nån som kan reda ut begreppen? är ju "dumt" om det tar tid innan tryckpumpen får mat tänkte jag...
Nån som dissikerat sina rotaxar?
Såg att du hade fått ett uttömmande svar från en av
guruerna på apriliaforum...inte mycket att tillägga.
Nååå? Blir de turbo, eller?![]()
Nähä...då blir de väl en AC då....Turbo? Nu förstår jag inte...........
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |