P.S. Fick en go liten jul-tur på Apan idag (5 mil). Molnfritt, isfritt och myggfritt.
Haha, nädå men stället e rött å så har jag några tomtar på loftet så julstämmning infann sig ändå...Du e galen, hade du en tomteluva utanpå hjälmen , men man blev helt klart sugen på en sväng i solskenet
Gött, ja me! Fanns 1 plats kvar i snabba gruppen, men jag "safe-ar".Den 18-19 Maj kommer jag att mullra omkring i medelgruppen på Gelleråsen
Lär bli nåra dagar på A-torp också
Mest "bang for the buck" är nog detta system, det skulle jag tjackat iallafall, verkar väldigt prisvärt och är jävligt snyggt:
Skyll dig själv,,,,,,,,
men än har du chans att åtgärda saken.
Såg att du hade fått ett uttömmande svar från en avStällde frågan i annan tråd, men tänkte att man kanske får bra svar här i "Nästet"
Att flytta oljekylarn, vad säger motorn om det? Pumpen tuggar på som vanligt? Behöver kylaren sitta under oljetanken? Kommer inte ihåg helt färskt, men visst suger tryckpumpen oljan från tanken VIA kylaren? Så det vore lämpligt om den att lägre än nivån? Eller är det tvärtom, att sump-pumpen trycker tillbaka olja genom kylaren?
Nån som kan reda ut begreppen? är ju "dumt" om det tar tid innan tryckpumpen får mat tänkte jag...
Nån som dissikerat sina rotaxar?
Såg att du hade fått ett uttömmande svar från en av
guruerna på apriliaforum...inte mycket att tillägga.
Nååå? Blir de turbo, eller?
Nähä...då blir de väl en AC då....Turbo? Nu förstår jag inte...........
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |