Hejsan,
Ja, jag kunde inte hålla mig då jag klev in i butiken hos Denny på Aprilia-Center då han hade ett par Mivv GP Style slipon's i kolfiber, jag fick ju ett oemotståndligt pris av Denny dessutom. Så hem i garaget och av med Leo Vince SBK slipon'sen som jag hade (dom är förresten till salu om nån vill bjuda på dom, dom är i titan eller aluminium) och på med den nya Mivv'arna i kolfiber, samt fram med laptoppen och Dynojet-programmen, för att anpassa PC3:an med rätt mapp då Dynojet har tillverkad en mapp just för Aprilia RSV 1000 R, med K&N filter och Mivv, som jag hittade i England på Dynojet-sajten.
Hm, tänkte jag, ska ta och uppgradera min PC3:as firmware när jag ändå är igång, det skulle jag inte gjort denna fredagskväll - för jag blåste hela PC3:an av misstag som därmed hängde sig...stendöd blev den
Mer deppig än en 5-åring, som tappat övre delen av den nya mjukglassen på torget en solig sommardag, la jag upp en blänkare om min hängda PC3:a, och gick o la mig i ren förtvivlan. Morgonen efter såg jag att
Andersson Turbo hade lagt in ett svar om att jag kunde ringa honom, vilket jag gjorde, så jag fick komma över till honom i fredagskväll och så fixade han PC3:an i ett nafs & uppdaterade firmwaren...för säkerhets skull
Han, Peter alltså, passade även på att skruva till min blivande Dynojet-mapp, som han märkte var lite magert inställd på vissa ställen.
Så hela dagen idag har jag tillbringat i garaget, för att montera tillbaks PC3:an samt montera på de nya Mivv:arna och ladda rätt mapp, samtidigt som jag dokumenterade det hela på film, och jag blev sååå nöjd med ljudet
Jag spelade in ljudet både med & utan DB-killers ifall någon av er undrar hur Mivv:arna låter:
[YOUTUBE-ID]jMXFwLjNLic[/YOUTUBE-ID]
Ja jag vet, det ÄR Biltema meckarhandskar jag har på mig, men dom är skitbra för det priset