Vågade inte skriva ut det ifall Youtube skulle kolla upp det... man har ju sett att de har "mute-at" endel videor med upphovsskyddad musik.
Första låten, Mega Man
Andra, Bandet heter EMAROSA![]()
Tack, skön låt blir att utforska vidare med Spotify
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Vågade inte skriva ut det ifall Youtube skulle kolla upp det... man har ju sett att de har "mute-at" endel videor med upphovsskyddad musik.
Första låten, Mega Man
Andra, Bandet heter EMAROSA![]()
Finns det race-kithärva till en Aprilia RSV1000R ? Alltså som till andra racehojar så man slipper ha nyckel?
Mja, drog ihop 80% av det jag behövde och var då uppe i 7800 dollar!!! Nä tack. Får jag inte tag på en kraschad Aprilia RSV 1000 R exkl motor (då jag redan har en) så kommer jag skita i det här och sälja av den motor jag har.Du har alltså tänkt att köra med sluten krets ?
kolla på AF1 racing efter det du söker,jag har hittat mycket godis där genom åren men aldrig sett det du söker,
annars så måste det ju gå o bygla där kopplingsplinten för tändningslåset gå o göra.
// Jocke
Mja, drog ihop 80% av det jag behövde och var då uppe i 7800 dollar!!! Nä tack. Får jag inte tag på en kraschad Aprilia RSV 1000 R exkl motor (då jag redan har en) så kommer jag skita i det här och sälja av den motor jag har.
det är väl inte så farligt dyrt![]()
men jag menade inte att du skulle kolla i butiken utan beg på forumet,,
dolar priset är ju inte det bästa jusst nu så det är ju lite skit minst sagt,
exakt vad söker du ?
Då hade jag ändå inte allting... utan det saknades hjul, tank, soppapump med mera.det är väl inte så farligt dyrt![]()
men jag menade inte att du skulle kolla i butiken utan beg på forumet,,
dolar priset är ju inte det bästa jusst nu så det är ju lite skit minst sagt,
exakt vad söker du ?
Då hade jag ändå inte allting... utan det saknades hjul, tank, soppapump med mera.
Jag behöver ett rullande chassi med elektriskt, och allt exkl motor. Inga gatkåpor över huvud taget.
Chassit skall dock ha Öhlinsgafflarna. Samt hjulen behövs ej heller då jag vill ha magnesiumhjul.
Fanns bara en för 4300 pund vilket är 55000 kr + frakt o tull ? ... det blir lite för mycket för att bara bli en simpel racehoj.kolla med www.cheshiremotorcyclesalvage.com dom brukar ha rätt mycket trasiga aprilior, om inte annat så kan du säkert plocka ihop det du behöver därifrån för en rejält billig pengbästa är att ringa dom.
Då hade jag ändå inte allting... utan det saknades hjul, tank, soppapump med mera.
Jag behöver ett rullande chassi med elektriskt, och allt exkl motor. Inga gatkåpor över huvud taget.
Chassit skall dock ha Öhlinsgafflarna. Samt hjulen behövs ej heller då jag vill ha magnesiumhjul.
Nä dom är gjutjärn..Det kan bli småkärvt då motorerna sällan ger upp och skulle de mot förmodan göra det så kostar en beggad motor inte farligt mycket..
Är inte Factory-hjulen OZ magnesium btw?
Fanns bara en för 4300 pund vilket är 55000 kr + frakt o tull ? ... det blir lite för mycket för att bara bli en simpel racehoj.
Det är inte sååå brådis, men får jag min nuvarande apriliamotor såld så vore det nog ingen dum idé att köpa en hoj från england isåfall.dom är kassa på att uppdatera hemsidan, som sagt, ring dom.
dom hela hojarna dom har är dessutom "ride aways" altså att man kan köra dom därifrån, kan man ju inte gärna göra om den har en kaiko motor.
iaf crashade hojar står svinlågt i kurs i england pga deras försäkringssystem så det är klart värt att leta runt lite där även om du inte köper hos just cheshire..ingen tull från england förresten.
Det kan bli småkärvt då motorerna sällan ger upp och skulle de mot förmodan göra det så kostar en beggad motor inte farligt mycket..
Är inte Factory-hjulen OZ magnesium btw?
Jag gillade att köra Factory'n i BoTT i helgen, bra chassi & skapligt vrid..
Men fyy saatan va trist med 122hk... MÅSTE finnas nåt mer att göra.
1098:an tar ju 200m på rakan i Anderstorp, trots att jag tog in och passerade efter apex i första kurvan.
Jag har bara tagit bort spjället i luftintaget, dvs. inte rört valvet som styr det, ska man göra nått annat?
Tror jag har missat ta bort nått, bygla nått eller liknande. Men VAD???
Finns det NÅGON som KAN mecka Factory? (och har tid)
//
Benny
Nä dom är gjutjärn..Så jag vill gärna byta till magnesium då de gör väldigt mycket för "rullet" när man kör hojen. Speciellt kurvor med en annars lite tung hoj.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |