Är lite sugen på denna hojen http://www.blocket.se/vi/23965083.htm
Tycker han har satt lite väl högt pris, vad tror ni?
Tycker han har satt lite väl högt pris, vad tror ni?
Är lite sugen på denna hojen http://www.blocket.se/vi/23965083.htm
Tycker han har satt lite väl högt pris, vad tror ni?
Burkar och mellanrör samt runtomkring-pysslet i form av hållare, fjädrar etc. Inte grenrören tack och lov eftersom jag misstänker att de i sådana fall hade våldfört sig duktigt på resten av hojen för att få loss dom.
Är lite sugen på denna hojen http://www.blocket.se/vi/23965083.htm
Tycker han har satt lite väl högt pris, vad tror ni?
Börjar bli bra sugen på en mille igen och priserna i england är klart intressanta. Har tagit hem min gixxer därifrån och kan tänka mig att plocka hem en hoj därifrån igen
Är det någon som vet hur det är med hastighetsmätaren, går den lätt att ställa om mellan mph och kmh? Både den äldre fram till -03 och den nyare 04 och framåt är intressanta.
Likaså lyset, måste bytas antar jag? Hur är det med 04 och framåt, är det halvljus i båda lyktorna eller räcker det att byta en av dem? Sitter de ihop kanske även fast de ser separata ut?
/R
Är det någort speciellt man behöver tänka på vid import från england? har tagit hem en hoj från tyskland och där var det bara Kvitto & regbevis i orginal (breif) som var det viktiga förutom 6 mån 600 mil.
dekaler ? ska lacka om den o på med dekaler, tänkte gå till den lokala dekal tryckaren o se om han kan hjälpa mig, nån som har en bättre ide?
Om jag hade fått välja hade det blivit en Mille Tricolore. Dvs vit, grön och röd.
Oki doki inga större problem då. Hämtade du med bil&släp och isåfall vilken väg tog du verkar vara klent med färjor till England kollade lite på ebay & uk trader igår och prisnivån verkar vara helrätt.Administrativt är det samma sak att importera från england. På deras V5-bevis måste en avdelning för export fyllas i och skickas in i england men jag har för mig att det bara är en ruta att bocka för och riva loss från själva regbeviset. Här hemma sedan gör man en ursprungskontroll hos transportstyrelsen (V5 plus kvitto skickas in) och när den gått igenom så är det bara att regbesikta, väga och kontrollbesikta.
Däremot så är det ju det där med lyset som måste bytas och mätarn som skall ställas om.
/R
Om det passar (visst hade du akras helsystem? Är väl annan dim på rören kan tänka...) så har jag ett originalblås du kan få låna om du behöver nåt att slänga på hojen om du ska köra den till Biscaya.
Oki doki inga större problem då. Hämtade du med bil&släp och isåfall vilken väg tog du verkar vara klent med färjor till England kollade lite på ebay & uk trader igår och prisnivån verkar vara helrätt.
Är lite sugen på denna hojen http://www.blocket.se/vi/23965083.htm
Tycker han har satt lite väl högt pris, vad tror ni?
Är lite sugen på denna hojen http://www.blocket.se/vi/23965083.htm
Tycker han har satt lite väl högt pris, vad tror ni?
Hojjen är säkert fin i sig, och billigare att försäkra än 01-03.
Jahapp, så hände det som inte fick hända för ANDRA gången. Förra gången var December 2008...
Pundar-Pelle och Hasch-Tompa behövde tydligen mina ljuddämpare igen så de kom förbi och hämtade upp dom. Jag har 4 (!) lås varav ett med larm, kapell och videoövervakning i hyresgaraget, ändå kommer pundarna in och monterar bort mina fina Akra-dämpare. Nu ser jag fram emot att betala självrisk, bli av med hojen i flera månader och krångla med transport till och från Biscaya, jippi.
(Jag står i kö för att få en plats i mc-garaget men det går seeeeegt...)
Får ni erbjudande om att köpa misstänkt billiga Akra-dämpare så gör inte det...
Är det så? Trodde Millen var i stort sett samma hoj mellan 99 - 03. Då borde det väl inte skilja något i försäkring?
Eller är jag helt ute och cyklar?
Helt djävla otroligt
Var det samma killar?
Tråkigt, verkar vila en förbannelse över det där systemet...skulle nog aldrig sålt det till dig
/Peter
Är det så? Trodde Millen var i stort sett samma hoj mellan 99 - 03. Då borde det väl inte skilja något i försäkring?
Eller är jag helt ute och cyklar?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |