NorSkeN
#69 Nordic BoTT
Ring Marcussen MC, 035-44685 tror jag.
Vill han inte skicka så kan jag hämta och lägga på lådan.
/J
Tack för tipset, ja ska ring direkt imorron
Ring Marcussen MC, 035-44685 tror jag.
Vill han inte skicka så kan jag hämta och lägga på lådan.
/J
...och det är ett rätt ok pris får man nog säga.Min polare har Öhlins gaffel, Öhlins stötta, OZ guld fälgar med bromsskivor, bromsok runt om, sving och nått mer till salu. Gissar på ca 25-26' för rubbet. Kanon skick.
/J
Någon som har ett helsystem till salu till en RSV 06 framåt?
...och det är ett rätt ok pris får man nog säga.
Bike i Trollhättan säljer ett sånt "Factory kit" för 40'...
Jag vet om ett SmaltMoto om du är sugen, men det är rostfritt och sparar inte så mycket vikt som ett EVO6 gör.
SmaltMoto
Ack min tyska suger. Vet du något om vikten på helsystemet?
Totalt kostar det ju 2000 euro. Vilket är lika mycket typ som om du köper vilket annat system som helst inom Sverige, då även momsat.
Skön Google-översättning: "Omfattar: Smaltmoto-RR armbåge med ett par matchande halsdukar Smaltmoto Type-RS."
Ack min tyska suger. Vet du något om vikten på helsystemet?
Totalt kostar det ju 2000 euro. Vilket är lika mycket typ som om du köper vilket annat system som helst inom Sverige, då även momsat.
Skön Google-översättning: "Omfattar: Smaltmoto-RR armbåge med ett par matchande halsdukar Smaltmoto Type-RS."
Skicka vad du har, när du kan, på mailen är du snäll, till swedie @ sporthoj .com.Väger mer än Acra EVO6... men är lite biligare, Jag anser att det bara finns två system att välja på om du vill få ut optimal effekt med 1060cc kitet och det är Smaltmoto 60mm eller Acra Evo6. Själv kör jag med Smaltmoto och det funkar clockrent....tyvär något tyngre än Evo6 men då är det lite biligare också. Färdelen med Smalt är kanske att du kan få dämpare som anpassas till sveriges bannor med hård db gräns... Konstantini kan säkert ordna dämpare som låter så lite som möjlig utan att tappa allt för mycekt effek..
Har en graff som vissar att det är stor skilnad mellan annat helsystem + 1060cc jämfört med ett 60mm helsystem.
Tyvär så har jag lyckats få virus på min e-mail, msn men ska försöka posta upp graffen efter jobbet ikväll.... ska se om jag kan få in 1098s med slip-on i graffen också(samma bänk).
Vet att det ska finnas en crashade Tuono med smaltsystem på som ska finnas i sthlms trakten någon stans demonterad...men kan va svårt att hitta den...det kan ju ha varit en biligare lösning.
Fördelen med Smalt är kanske att du kan få dämpare som anpassas till sveriges bannor med hård db gräns.
Skicka vad du har, när du kan, på mailen är du snäll, till swedie @ sporthoj .com.
Gärna jämföra med och utan 1060cc oxå helt o hållet.
Gör det någon skillnad vad gäller dimensionen på utblåset? Finns ju 55-65.
Sedan öppen / stängd dB-killer... vad gör de två för skillnad mot varandra?
Detta med db-gräns är lurigt, på Anderstorp så klarade sig polarens RSV med öppet Akra EVO6 fint medans standard R6'or har problem, knepigt men så var det.
En KTM RC8 med öppet Akra fick problem vid samma tillfälle, men det systemet är väldigt kort och dämparen sitter under motorn, kanske svårt att få samma dämpning pga utrymme.
Jag kommer köra EVO6 med Ironbite luftbox och ett Motec M4 system. Lite bantat men full logg, TC och fjädrings mätning osv...........var visst inte gjord av pengar visade det sig..........så det blev "snik" versionen på ECU.
/J
Ljudmätning är riktigt klurigt...om det ska göras något slags vetenskaplig ackuratess.Detta med db-gräns är lurigt, på Anderstorp så klarade sig polarens RSV med öppet Akra EVO6 fint medans standard R6'or har problem, knepigt men så var det.
En KTM RC8 med öppet Akra fick problem vid samma tillfälle, men det systemet är väldigt kort och dämparen sitter under motorn, kanske svårt att få samma dämpning pga utrymme.
Nu har jag beställt en afr tuner... Det verkar vara en grym produkt. om någon vill köpa en vanlig pciii säg till.
Jepp of course grym produkt för att få ut Max effekt enklast.
Jajamen, det var det som gjorde att jag valde en motty afr tuner tack!Visst fick du mitt e-mail?
55mm låter något mindre....helst vid tomgång, har testat både 55,65mm och db killers i/ur med 65mm ej med 55mm tyvär. Bästa är nog att köra på 55mm med sluten db killer...fanns bara öppen db killer när jag köpte mitt system.(du kan ju alltid fråga han för och nackdelar hur mycket effekt förlust m.m, han svarar alltid )
Du har jul klapps e-mail , just ja glömde önska god jul.... Men kan säga det här istället....
God Jul till er alla! aprilia bikers!
Yep lurigt....det där med db mätningarna...min hoj upplevs som om den låter mest på en bana här uppe men db mättarn vissar lågt värde med db killern i. Mycket träd runt denna bana.
Motty i all ära men mig ködre du iaf inte om förut
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |