ja men då är det lugnt tror jag, tänkte köpa en från deras hemsida och meka dit den själv. En enorm skillnad i pris mellan vad powercommander.com vill ha jämfört med motospeed. Synd för jag vill gärna handla i butik men nu skiljer det väl mycket....
OK! Jag som älskar twinmuller.........Brukar faktiskt funka bra med twin-buller på bana. De går dovare än vad en radfyra gör men för säkerhets skull, Ta med dig dina db-killers!!!!! Är inget kul att få svart flagg pga buller och inte få fortsätta köra den dagen.....
Finns det någon själ därute som har erfarenhet om det gnisslas om man kör utan DB-killers?
När vi ändå är inne på ämnet, kör även ni med dB-dödarna även på gatan, eller är det jag som är kyckling?
När vi ändå är inne på ämnet, kör även ni med dB-dödarna även på gatan, eller är det jag som är kyckling?
Oj nu känns det som jag har svurit i kyrkan! Skall ordnas på studs!
Har börjat vårserva min lilla italienska så här nu när våren snart är här....
Rotade fram de berömda bruna kontaktstyckena som sitter från generatorn till laddrelät, jag har två bruna på min hoj, inget av dem är nåt fel på , till min stora glädje.
Bör jag klippa bort dem mest bara för att få det gjort eller funkar det på vissa hojjar och inte på andra?? Min hoj har chassinummer 000170 och är en -06;a
Ska de bort så är det läge nu utan tank och lite annat bröte ligger på bänken.....
Har börjat vårserva min lilla italienska så här nu när våren snart är här....
Rotade fram de berömda bruna kontaktstyckena som sitter från generatorn till laddrelät, jag har två bruna på min hoj, inget av dem är nåt fel på , till min stora glädje.
Bör jag klippa bort dem mest bara för att få det gjort eller funkar det på vissa hojjar och inte på andra?? Min hoj har chassinummer 000170 och är en -06;a
Ska de bort så är det läge nu utan tank och lite annat bröte ligger på bänken.....
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|