Se kommentar om skillnader. 520 är bytt av tidigare ägare, 525 är original.Sedär, uppenbart Öhlins bak på Millen. Ser dock ingen skillnad på bromsar och gaffel när jag kikar snabbt. Fälgar verkar skilja, hur ser jag om det är en Mille R eller inte?
Noterade idag att det skiljer på drivpaketet, verkar vara 525 på Tuonon och 520 på Millen. Det är väll dock troligen en race upgrade Millen fått det och inget som är från fabrik?
Hej, är någon här i säljtanken? Jag letar efter en Tuono gen2
Jag tycker att den är lite dyr för dem 4300milen. Vad tycker du om den?
Här har du en gen2, de har inte synts till så många på Blocket det senaste
För dyr för knappt 300 mil per år? En modell som sällan är till salu?Jag tycker att den är lite dyr för dem 4300milen. Vad tycker du om den?
Nä såna finns inte så många på marknaden.
Det har ju blivit lite tokigt med priserna de senaste åren. Brorsan köpte en precis likadan med ca 1500 mil på mätaren för 7-8 år sedan och han gav då 50k för den.För dyr för knappt 300 mil per år? En modell som sällan är till salu?
Lycka till med letandet.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Jag sa inte att den har gått för mkt. Jag sa jag tyckte den är lite dyr med miltalet.För dyr för knappt 300 mil per år? En modell som sällan är till salu?
Lycka till med letandet.
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Min gamla hoj!! Fan vad jag kan sakna den ibland, den motorkarraktären och vridet i twin:en är fn helt underbar , såldes 2019 till förmån för en helt ny Tuono -17....Jag tycker att den är lite dyr för dem 4300milen. Vad tycker du om den?
Nä såna finns inte så många på marknaden.
Du kan alltid köpa en gen2 igen Vad kör du för hoj idag?Äsch, som flera säger har de stått still i pris ett tag, en hygglig gen2 verkar stannat runt 40. Grejen är som sagt att många som har dem behåller vilket även håller uppe priset eftersom konkurrensen på beggade är liten. 40-55 beroende på skick och om det är en Factory gissar jag att det fortfarande landar på.
Lite tufft men inte galet oskäligt pris, visst kan man nåt år hitta en för 33-35 men ofta finns det nåt som behöver fixas då. Så det slutar ändå på samma peng. Det är bara ha lite is i magen och inte vara rädd att ta tag i en lynnig italienska...
Jag vet ett antal som om de var till salu skulle betinga ett betydligt högre pris och ändå vara prisvärda med tanke på vad ägarna plöjt ner i dem.
Min i längden sämsta hojaffär var nog att sälja Factory'n. Just då var den oproportionerligt dyr i reservdelar så jag orkade inte med, men skoj per krona är fan oslagbart. Då hade jag ändå en V4 innan.
Så är det! Min sambo är lite aprilialverkänslig bara...Du kan alltid köpa en gen2 igen Vad kör du för hoj idag?
Den skulle jag nog aldrig sålt, saknaden stor efter OTM...Äsch, som flera säger har de stått still i pris ett tag, en hygglig gen2 verkar stannat runt 40. Grejen är som sagt att många som har dem behåller vilket även håller uppe priset eftersom konkurrensen på beggade är liten. 40-55 beroende på skick och om det är en Factory gissar jag att det fortfarande landar på.
Lite tufft men inte galet oskäligt pris, visst kan man nåt år hitta en för 33-35 men ofta finns det nåt som behöver fixas då. Så det slutar ändå på samma peng. Det är bara ha lite is i magen och inte vara rädd att ta tag i en lynnig italienska...
Jag vet ett antal som om de var till salu skulle betinga ett betydligt högre pris och ändå vara prisvärda med tanke på vad ägarna plöjt ner i dem.
Min i längden sämsta hojaffär var nog att sälja Factory'n. Just då var den oproportionerligt dyr i reservdelar så jag orkade inte med, men skoj per krona är fan oslagbart. Då hade jag ändå en V4 innan.
Håller på o kolla upp den hos återförsäljaren som gjorde service innan nuvarande ägare köpte....Jag tycker att den är lite dyr för dem 4300milen. Vad tycker du om den?
Nä såna finns inte så många på marknaden.
Ska du köpa den?Håller på o kolla upp den hos återförsäljaren som gjorde service innan nuvarande ägare köpte....
Svarar dom utförligt OK hoj, inget svar så fulservice och inget att köpa....
Nah, jag väntar på reglering av ett arv och har ögonen på en factory i duskland....Ska du köpa den?
Fan va gött o grattis till en fin hoj. Får man fråga vad du fick pröjsa för pärlan? ?Då har man blivit med en Aprilia också? En gen 2 Tuono som gått 1900mil med Akra. Gött ljud för en som är van vid radfyror. Förbaskat snygg och ovanlig hoj.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |