mikcar skrev:Öppna spjällen helt så att den får mycket luft. Prova utan choke först
Öppna spjällen med gashandtaget bara eller??
typ låta den stå med full-rulle ett par timmar??
mikcar skrev:Öppna spjällen helt så att den får mycket luft. Prova utan choke först
DaLorD skrev:Öppna spjällen med gashandtaget bara eller??
typ låta den stå med full-rulle ett par timmar??
mikcar skrev:Gasa när du startar då öppnas spjällen och du får in mer luft
RSV-Affe skrev:Jag gjorde det... men det känndes somden blev sur...
DaLorD skrev:HJÄLP!!
Får inte igång hojen... FAN
Har du gammal soppa i tanken så kan det tjura............
christer skrev:Halloj....DaLorD skrev:HJÄLP!!
Får inte igång hojen... FAN
Har du gammal soppa i tanken så kan det tjura............
Chocken har inget med soppa tillförsen att göra, den öppnar bara spjället lite så den får lite grundgas bara.
Har du möjlighet att ställa hojen varmt ett par timmar eller så, min var så i höstas en gång när den hade stått ute en natt i lite regn. ställde den i solen typ ca 1 timme sedan hoppade den igång. Tror att det var fukt någon stans. Kör med hjälp batteri oxå så det blir bra snurr på grejjorna.
Lycka till...........
Kevorkian skrev:Hi guys!!
Millen har stått i ett varm/kall-garage(min temp runt 0 grader). Laddade batteriet hela gårdagen, satte i det för ca 20 min sedan och det gamla loket smällde igång diRecKt!! Det välbekanta åskmullret från yoshi-pipan har satt igång en abstinens som inte är av denna jord. Fy fan för hojar
RSV_R skrev:Säger det samma! Hade monterat av akra dämparen så det va raka rör. Bara rååååkade komma åt starten.... och sedan fick jag åka byta kallingar....
#Olsson# skrev:Läste ett tips på AF1. Man tar en bit kamerafilm och sticker in mellan boxarna och benet. Kör dem ett varv runt. Klart.
Det märkliga är att det funkade. 2 av 2 läckande boxar är fixade. Nu är det så torr-tort att jag behöver smörja lite faktiskt.
mikcar skrev:Hehe... varför göra det svårt för sig
Ställde på hojen igår och tog premiärturen för i år... vilken sensationsupplevelse så här på vårkanten...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|