flugan skrev:Jajjemen, en svart Falco har jag. Men inget neongrönt regnställ, de e kôlsvart de oxå.
Kanske var en annan hoj jag tänkte på iaf.Jag hörde att det mullrade,det var en svart Falco så det borde väl varit du:=)
flugan skrev:Jajjemen, en svart Falco har jag. Men inget neongrönt regnställ, de e kôlsvart de oxå.
jocke i köping skrev:Ja ibland så blir jag impad själv
ec2bme skrev:Den va verkligen görsnygg.
Grattis grattis!
Jag mappade in min PCIII:a för några dagar sedan.
Resultatet blev 117,57 hk och 96,38 Nm på baktofflan.
Är det bra, dåligt eller helt normalt???
(OBS. Jag har en mille -01 med ett Renegade air-kit, Yoshimura slip-on och en PC III:a på.)
tackar så mycket ska pröva i morgonjocke i köping skrev:Q: How to I remove the "SERVICE" indication from the dashboard?
A: Turn on the key, but don't start the bike. Hold the "LAP" button (flash-to-pass) on the left handgrip and press the "R" button on the dash. Hold both of these buttons down together for five seconds and the indicator will clear.
och härkommer länken till infon ,, http://www.geocities.com/sl_mille/faq.html
lycka till // Jocke
Snigel skrev:Hej har fått min förra hoj stulen å går i mille tankar är mest sugen på en r 00 å framåt är det stor skillnad i förs mellan r och en vanlig mille?
Vart i göteborg kan man serva/köpa grejer är det dyrt el som till en japs?
Valet står väl mellan en sp1 och en mille just nu antar att ni är lite färgade här men vad jag förstått så är millen lite mer hoj än sp1 dvs bättre osv ?
Vad ska man betala för en 00-01 mille r med under 2 tusen på mätarn å lite lull-lull är det runt 70k el är det ett överpris?
Sen har jag hört att öhlinarna på r modellen kräver service lite oftare så ägande kostnaden skjuter iväg lite stämmer detta el är det bara skrämsel propaganda?
wasa skrev:Om du har bike nr6/2004 så står det bra. Både grund å deras ev justeringar för olika banor. Jag åker med dessa å der funkar väldigt bra.
Snigel skrev:Hej har fått min förra hoj stulen å går i mille tankar är mest sugen på en r 00 å framåt är det stor skillnad i förs mellan r och en vanlig mille?
Vart i göteborg kan man serva/köpa grejer är det dyrt el som till en japs?
Valet står väl mellan en sp1 och en mille just nu antar att ni är lite färgade här men vad jag förstått så är millen lite mer hoj än sp1 dvs bättre osv ?
Vad ska man betala för en 00-01 mille r med under 2 tusen på mätarn å lite lull-lull är det runt 70k el är det ett överpris?
Sen har jag hört att öhlinarna på r modellen kräver service lite oftare så ägande kostnaden skjuter iväg lite stämmer detta el är det bara skrämsel propaganda?
flugan skrev:Scanna å lägg upp?
Snigel skrev:Vad ska man betala för en 00-01 mille r med under 2 tusen på mätarn å lite lull-lull är det runt 70k el är det ett överpris?
flugan skrev:Scanna å lägg upp?
Felix skrev:Biscaya i Alingsås är aukt. mekar på aprilia också, dom verkar mycket seriösa.
/Felix
Snigel skrev:Vad är det som skiljer en r mot en vanlig mille exakt?
Märks det stor skillnad?
Är det skillnad på förs premien?
Vad är rimligt för en 01 å framåt vanlig mille med 1-2000 mil prismässigt?
RSV_R skrev:Det negativa i testet va dock reservdelarna.... Klart dyrast av de 3!
Aha, varför?? är det kennets som gäller då?flugan skrev:Personligen skulle jag vilja avråda ifrån Biscaya just när det gäller Aprilia.
Triggerhappy skrev:Kan ju tillägga att leveranstiden på reservdelar är sjukt långt å i vissa fall ännu längre
Är hojen hel å komplett så regerar Millen fett, SP1&SP2 e ju dock sjukt snygga...men det är ju en väldigt mjuk värdering !
Du har PMFelix skrev:Aha, varför??
Om jag bodde i A-sås hade jag fortfarande kört ner den till Kenneths MCFelix skrev:är det kennets som gäller då?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|