Vinterprojekt
Nu så har rastlösa jag kommit fram till vad jag ska hitta på i vinter. Jag ska bygga om min Mille -00 till en Mille -02 som sen ska lackas i silver med röd underkåpa (ni vet hur den ser ut
). Frågade om detta på AF1-forumet om nån råkade se tråden där. Så under hösten ska jag jaga plast från 01 - 03-Millarna, vet inte hur ekonomin ser ut så det mesta blir väl skrapat som jag får lacka om.
Jag vill minnas att det var nån här som förra hösten sålde en tank till en -01:a till ett vettigt pris (runt två laxar), annonsen fanns kvar forever. Men nu när jag vill åt den igen så hittar jag den inte, är det nån som råkar ha den där tanken liggande? Eller motsvarande tank till rimligt pris? Skrapmärken och liknande gör inget då det ska lackas - som sagt. Är jag helt ute och cyklar när jag säger att jag behöver ny soppapump också till 01 - 03-tanken?
En liten disclaimer dock, jag kan inte köpa den precis nu, sommaren är fortfarande här och jag dras med en del semesterkostnader men vi kan göra upp ett pris och sen gör vi affär till hösten. Har ni andra plastdelar ni vill bli av med av nämnda årsmodeller så kasta dem på mig, mindre delar kanske jag har råd med direkt, skicka ett PM! Har f.ö. fortfarande sidokåpor och tankkåpor till en -00:a kvar, se länken i sign.
Black-Wolf skrev:
Så om jag har förstått det rätt så finns det egentligen från och med 04 bara två modeller, RSV R och RSV R Factory någon RSV utan R finns alltså inte?
Det är helt korrekt...