Kraschpucken
Stånka.. De e najs!
Tjohej alla glada. har just nu ett 190/50 bakdäck på Millen och funderar på att byta till ett 180/55. Några som har kört med bägge? för och nackdelar?
thank you...
thank you...
Tjohej alla glada. har just nu ett 190/50 bakdäck på Millen och funderar på att byta till ett 180/55. Några som har kört med bägge? för och nackdelar?
thank you...
thank you...
Varför inte 190/55, helnöjd sedan jag bytte till den dimensionen.
Passar Tuonon bra oxå att få lite mer höjd där bak ( Har inga höjdjustering möjligheter på snik sachs dämparen)
Man får ju lite mer anläggningyta på däcket oxå.
Skulle vilja testa 190/55 kan någon få fram såna däck av Roadtec Z6 till vättigt pris också så skulle jag lätt testa dem...
Tjöp däck som inte är glashala istället.Skulle vilja testa 190/55 kan någon få fram såna däck av Roadtec Z6 till vättigt pris också så skulle jag lätt testa dem...
Halloj...Någon som har testat Maxxis Presa Sport på mille?
Tjöp däck som inte är glashala istället.
Någon som har testat Maxxis Presa Sport på mille?
Funderar på att köpa en Falco
Har hittat en intressant -00 3200mil, nytt drivpaket och batteri besiktigad och skattad 34000:-.
Något speciellt man ska titta på så att man inte går på en nit?
Någon som vet billigaste försakringsbolaget?
Jag körde runt på cirka 48, vad gjorde du.Tsss andra bästa tiden på Molanda gjordes med Z6 bakdäck(Jocke på rettan) , han som hade bästa tid körde motard så det räknades inte!
Jag hade inget problem alls med mitt Z6 backdäck eller mitt M3 framdäck det funkade perfekt! , men har man riktiga grejer på hojen så funkar det mesta , Öhlinarna är grejer det! , annat är det med dina cykelpumpar till gafflar.
Jag körde runt på cirka 48, vad gjorde du.
Eftersom han körde i medel o jag stod o tittade på då, så ja, han rundade mig.tyckte han nämnde 53 för mig häromdagen o att han körde 8r runt dig
Eftersom han körde i medel o jag stod o tittade på då, så ja, han rundade mig.
Men jag körde i snabba gruppen, av nån anledning, hade nog suttit bättre i medel faktiskt.
Jag satt o kikade på bilder på dig, du skulle kunna slänga ut kroppen långt åt sidan o ner med knät, då klarar du nog stödet tror jag.Nu tror jag inte jag körde fortare än dig men det gick fortare för varje varv jag körde , och nu går hojen att svänga ännu bättre med i vänster kurvorna.
Funderar på att köpa en Falco
Har hittat en intressant -00 3200mil, nytt drivpaket och batteri besiktigad och skattad 34000:-.
Något speciellt man ska titta på så att man inte går på en nit?
Någon som vet billigaste försakringsbolaget?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|