sner0
pytt i pannan!
donar en sån efter jobbet idag dåPoison skrev:Vore trevligt om du fixade en sån bild.
donar en sån efter jobbet idag dåPoison skrev:Vore trevligt om du fixade en sån bild.
jocke i köping skrev:Är det någon här som ska till BRNO o kolla på Gp ?
jag o ett par polare ska dit,,,,,,,
har beställt båtresa och hotell redan,,
KaZ skrev:Ring mig direkt!!!!
Jag å J-Bone ska dit...
Vi tänkte åka en stor jevla van (dodge, men PIMP inredning TV, PS2 mm) om vi får ihop folk..
hur många e ni?
Vore guld om vi kunde samåka!!!
Annars tänkte vi flyga lixom... =/
Har PM:at dig mitt mobbe-nummer...
RING!!
flugan skrev:Vilka här inne hade tänkt åka till TMP Trackday på Anderstorp den 13:e austi?
Rush skrev:Vi ska åka hoj till Brno, vi är 3 stycken som åker :kocko
jocke i köping skrev:Kul som tusan blir det ,,,,,
jag o polaren har bokat båt från Gbg till Kiel 18/8 är i kiel dagen efter,,
hur åker ni ?
mikcar skrev:Hojen går superfint nu! Går mycket bättre. Riktigt bra i botten och mellanregistret.
Skickar med 2 bilder med nya Akrarören
twinner skrev:Kan borga för att burkarna låter som åskan ,kul att du blev nöjd över justeringarna
Tokas skrev:NICE!
Om jag kollar på Akrapovic-klistermärket på burkarna ser det ut att vara SP varianten, d.v.s. med lös insats som gör den CE-godkänd, stämmer det?
Och i så fall, hur mycket låter den med insats jämfört med original och utan insats jämfört med andra slipon/racesystem?
Rush skrev:Vi åker över från Gedser-Rostock Fredagen den 20:de, sen blir det åka av, räknar med att vara nere där på Fredag kväll.
Hur ska ni bo ??
TERMINATOR skrev:Jaha första hojen blev en SL 1000 falco och första mc-semestern avklarad, det blev ca 100 mil över helgen från örebro ner till Borgholm och sen in i landet
genom småland och norr ut igen, mina händer är helt slut och idag får hojen vila.
hojen
aprilia sl 1000 falco -00
Färg: röd
3600 mil i topskick och pedantsköt
kolfiberdämpare, powercommander, kn-filter
14500 hel/hel
jag e nöjd som fan
pris? en bra bit under 60 000
vh Johan
haha ser att du bor i köping, jag är ju född där och har bott där, farmor o farfar hade kåk på åkerbovägen tills för några år sen ballt.jocke i köping skrev:Välkommen i teamet, en till i gnällbältes regionen som har nå´t kul mellan benen,,,,,,,,,
vad ska jag svara på det?? såhär kanskeTriggerhappy skrev:Terminator: Hur trivs du på Falcon då ??
mikcar skrev:Stämmer det.... "street legal" ska enligt deras hemsida bullra lika som originalen d.v.s 94 dB. Har inte provat med dom i. Tog bort dom direkt men provade att stoppa in ena insatsen när den var igång och det blev en jäkla skillnad... dB-killer gör skäl för namnet. Utan dom så låter dom lika mysigt som alla andra mullerförstärkare
Akra har bara tagit fram rör i SP-serien till nya Millen än så länge. Titan på utsidan och rostfritt inuti men jag har ändå bantat ned den 5 kg...
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|