FettSnok
96% enligt läkaren
Fäkktoryn är så ruggigt snygg så man bildar stora dräggelpölar när man ser den
När jag handlade min tail tidy var det klart billigast från eBay. Nu har iofs den svenska kronan tappat rätt mycket i värde så det är kanske inte så stor skillnad längre.Hej! Jag ska köpa en Evotech tail tidy och undrar var handlar man billigast, finns det någon återförsäljare i Sverige?
The outgoing Tuono was our MCN super naked group test winner because it's such a capable all round road bike, great on track, really good fun and has lots of technology.
This new bike moves the game on even further. The engine's more flexible, the electronics are more refined and it's a lot more comfortable - the seat used to be really hard but it's nice and soft now.
The riding position is nice, it sounds great, the steering is nice and light - it's just a very easy bike to ride that's crammed full of performance. So that means if the old one was already the best super naked, this has just moved the bar even further away from all the competition.
Fuckin' hell...!
Åh stilig! Vill ha en AR burk på min. Dom är så jävla snygga! Men snålar nog och köper en gpr furore.
En 2016 factory då?Jepp, blir en V4 nästa år igen. Nåt annat är ju inte intressant... B-)
Gärna, men nästan vad som går bra. En billig 11-12 som jag kan byta komponenter på funkar också... Trots allt kommer den garanterat användas till en hel del bankörning.En 2016 factory då?
Haha sant. Rsv4 är ju sexig också. Hade jag inte vart en pojkspoling så hade en sådan vart intressant. Men försäkringen är ju lite väl för mig.Gärna, men nästan vad som går bra. En billig 11-12 som jag kan byta komponenter på funkar också... Trots allt kommer den garanterat användas till en hel del bankörning.
Behöver inte ens vara en Tuono faktiskt...
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|