Aprilia Tuono V4

Lillennr1

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2014
Hoj
Rytande V4
image.jpg

Här är en bild på min. Är 180cm och tycker att jag upplever alldeles för mycket turbulens runt hjälmen, sträcker jag lite på mig däremot så blir det tyst. Modifierade fästena till rutan igårkväll så att rutan blir mer vinklad neråt. Skall snart ut o testa :tuttar

anze

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2009
Hoj
japp
Har en Tuono 2015, gillar den mer och mer. Men om man skulle vilja byta ljuddämpare, vilken årsmodell kan man köpa till, vilka passar? Tips på vart man kan hitta till bra peng. Ingen som har nåt ni vill sälja?

pålle123

Medlem
Gick med
13 Feb 2012
Hoj
-16 Aprilia V4 tuono 1100 Factory
Har en Tuono 2015, gillar den mer och mer. Men om man skulle vilja byta ljuddämpare, vilken årsmodell kan man köpa till, vilka passar? Tips på vart man kan hitta till bra peng. Ingen som har nåt ni vill sälja?

Jag har ett ackropivich (stavningen?) helsystem.
Det är ja jäkligt nöjd med.
Tyvärr inget jag säljer

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Jag kollar på mivv suono och delkevic till min. Samt kanske gpr furore. Mellan 2500-4000 beroende på utförande och valutakurs på ebay. När det gäller delkevic Så får du söka på rsv4. Ang årsmodeller så ska väl i princip alla tuono och rsv4 passa när det bara gäller slipon?
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=321102307063&globalID=EBAY-FR&alt=web finns i svart
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=121548023100&alt=web
Suono är jävligt snygg utan dbkiller i. Maffigt utlån blir det då.

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=161551056084&globalID=EBAY-FR&alt=web

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=301543961782&alt=web

Sen så finns ju dyrare som arrow och akrapovic. Och fler varianter från de märkena jag visade. Men det är iaf dom jag tittar på. Tog bara snabbaste länkarna nu. Går kanske hitta till nån hundring billigare

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Mötte en vit tuono med sällskap av massa andra hojar för nån timme sen på 44an utanför trollhättan. Nån här? Kan vart en tuono bakom mig mot upphärad också vid ungefär samma tid. Hade inga speglar på just då. Men tror det var en rsv4.

Lillennr1

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2014
Hoj
Rytande V4
Mötte en vit tuono med sällskap av massa andra hojar för nån timme sen på 44an utanför trollhättan. Nån här? Kan vart en tuono bakom mig mot upphärad också vid ungefär samma tid. Hade inga speglar på just då. Men tror det var en rsv4.

Det var jag o mina polare, tänkte nästan att det var du då vi var så nära trollhättan :) En liten lätt tur på 45mil blev det, och rutan funka perfekt :tummenupp

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Är det nån som kan jämföra en -12:a
mot den nya och ge en snabb recension?

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Sova??? Det är ju jordens viktigaste och bästa tävling på TV:n...

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping