Vem var det som var på Sviestad med svarta Tuonon? Och detta gäller väl kanske även dig Micke65, men jag antar att du har listat ut det redan.
"Place one of the longer (13mm long) spacers from kit onto each protruding bolt (these act as frame spacers).
On the R version you will need to place one of the shorter (7mm long) onto each protruding bolt."
Detta är från R&G´s hemsida där dom uppdaterat manualen till krashpuckarna. RSV4R och Tuono har inte dom justerbara offsetbussningarna i motorfästena som factoryn har. Därför behöver vi använda dubbla distanser för att puckarna ska sitta på rätt sätt.

Jag mailade min återförsäljare igår om detta pga massa annat strul med R&G´s produkter jag köpte, hoppas dom tar åt sig av kritiken.
Edit 1: Fick svar från firman och dom skulle vidarebefodra till R&G. Undrar om dom åxå bryr sig.
Edit 2: Mina R&G motorskyddskåpor har ju tyvärr gjort så att jag har lite oljedräll från hojjen. Det läcker genom skruvarna. Ska åka till Elfa och köpa
https://www.elfa.se/elfa3~se_sv/elfa/init.do?item=80-883-12&toc=18991 denna nu. Den ska tåla motorolja 100% och är tätande och medel låsande. Stora förhoppningar, jag gillar inte när man försöker vara seriös och nogrann o så läcker skiten ändå. :S Kanske borde haft på klet från början, men visste inte då att skruvhålen inte är "blinda" utan faktiskt mynnar inne i oljan.