Victorious
Ny medlem
Var finns den?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
https://www.hepco-shop.de/meinbike/aprilia/rsv-4-2011/sportrack.html
Var finns den?
Beställde igår en Tuono Factory av 2017 årsmodell.
Första bandagen blir första helgen i maj. Tillräckligt tidigt tycker jag varje gång.
Någon som uppmärksammat att det verkar mycket dyrare att försäkra sin Tuono privat hos Svedea nu än tidigare? Jag påverkas inte personligen av det eftersom man får en specialförsäkring via Aprilaåterförsäljare när man köper hoj hos dem.
Finns det någon risk att detta skulle kunna drabba även befintliga försäkringspremier tror ni? Möjligtvis kanske siffrorna i skadestatistiken börjar drabba oss negativt med tanke på hur populär hojen har blivit. Vet inte, men höjningen för min del om jag skulle köpt en Tuono privat på blocket var så kraftig att jag nog inte ens skulle övervägt det som ett alternativ.
Pass, inget jag har märkt själv. Fortfarande under 3000kr hel/hel
Én snabb koll på en Tuono 2016 på Svedeas hemsida ger 7565 hel/ i helförsäkring hos Svedea för 36 boende i skogen.
Fortfarande billigare än en ren sporthoj, men jag brukar få betala under 4000 för försäkringar av det mesta utom motards och sporthojar.
Én snabb koll på en Tuono 2016 på Svedeas hemsida ger 7565 hel/ i helförsäkring hos Svedea för 36 boende i skogen.
Fortfarande billigare än en ren sporthoj, men jag brukar få betala under 4000 för försäkringar av det mesta utom motards och sporthojar.
Märkesförsäkringen går inte att få prisuppgift på via hemsidan, där Ulvhamne kollade.dafuq? får betala 8500 för en rsv4.
Märkesförsäkringen går inte att få prisuppgift på via hemsidan, där Ulvhamne kollade.
Märkesförsäkringen går inte att få prisuppgift på via hemsidan, där Ulvhamne kollade.
Vilken leverantör och levtid? Går själv på mc-mässan på lördagen där för att prata ev hojbyte till factory -17 från nuv S1000R. Velar fortfarande ????.
dafuq? får betala 8500 för en rsv4.
Stående rekommendationen är Bikeport i Hudik eller nån längre söderut och att generellt undvika ProBike.Vilken leverantör och levtid? Går själv på mc-mässan på lördagen där för att prata ev hojbyte till factory -17 från nuv S1000R. Velar fortfarande ????.
Stående rekommendationen är Bikeport i Hudik eller nån längre söderut och att generellt undvika ProBike.
Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
Stående rekommendationen är Bikeport i Hudik eller nån längre söderut och att generellt undvika ProBike.
Skickat från min SM-A310F via Tapatalk
Mycket möjligt. Känner dock att ProBike Göteborg (läs: Anders) har tagit mycket väl hand om mig som lätt förbannad kund. :tummeupp
Faaan då. Har varit på G att köpa en men nu är försäkringen för dyr för mig med. Upp från typ 10k/halv till 17k/halv.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|