Nu pratar du strunt. Man ska givetvis köpa en hoj, och sedan modifiera den till förbannelse tills man inser att man kanske borde köpt rätt hoj från början istället.Är det inte vitsen med en nakenhoj att man skall slå av frivilligt när det börjar blåsa för mycket? ?
Bra hjälm och bra öronproppa, typ apotekets happy ears, hjälper ganska mycket mot vinsturbulensen annars.
Tror de hette MotardinnVar köpte ni era Puig ruta??
Tror de hette Motardinn
Yes. Kolla så du väljer rätt färg/toningPuig Z-Racing Aprilia Tuono 125/Tuono V4 1100 Factory/Tuono V4 1100 RR vindruta| Motardinn
Köp Puig Z-Racing Aprilia Tuono 125/Tuono V4 1100 Factory/Tuono V4 1100 RR , Vindruta från Komponenter för endast 124.99 €. Hitta motorcykel-erbjudanden i Motardinn | Snabb leveranswww.tradeinn.com
Sjyst ??Yes. Kolla så du väljer rätt färg/toning
Kör gärna norrut ett par (5) mil i helgen, jag vill höra ? Så kan jag samtidigt visa några grymma vägar häromkringÄr det nån här som har ett Sc-project cr-t på sin tuono? Fick mitt idag. Och känner att det är jävligt högt ljud. Blir ju fan döv ? känner att det funkar inte när den låter så jävla mkt.
Satt på min när jag köpte den. Det var det jävligaste jag varit med om. Fick rejält ont i öronen på väg till jobbet(20 minuter). En plåga. Uppmärksamheten från allmänheten var massiv. Tror seriöst aldrig jag hört en hoj som låtit så jävligt innan. Bytte till Akra illa kvickt.Är det nån här som har ett Sc-project cr-t på sin tuono? Fick mitt idag. Och känner att det är jävligt högt ljud. Blir ju fan döv ? känner att det funkar inte när den låter så jävla mkt.
tror inte du vill höra. Det går inte ens förklara hur högt den låter ??Kör gärna norrut ett par (5) mil i helgen, jag vill höra ? Så kan jag samtidigt visa några grymma vägar häromkring
Det är lite så jag känner med. Älskar stuket på det men jag klarar faktiskt inte av ljudet ? race use only som det står när man köper hahaSatt på min när jag köpte den. Det var det jävligaste jag varit med om. Fick rejält ont i öronen på väg till jobbet(20 minuter). En plåga. Uppmärksamheten från allmänheten var massiv. Tror seriöst aldrig jag hört en hoj som låtit så jävligt innan. Bytte till Akra illa kvickt.
Det står det väl på nästan alla rör förvisso. Nej byt. Du kommer bara pajja dina öron och ¨dina grannars tålamod.Det är lite så jag känner med. Älskar stuket på det men jag klarar faktiskt inte av ljudet ? race use only som det står när man köper haha
Jag hakar påKör gärna norrut ett par (5) mil i helgen, jag vill höra ? Så kan jag samtidigt visa några grymma vägar häromkring
Är det nån här som har ett Sc-project cr-t på sin tuono? Fick mitt idag. Och känner att det är jävligt högt ljud. Blir ju fan döv ? känner att det funkar inte när den låter så jävla mkt
Ska vi ses på Mc-Donalds i Kungälv 12:30 imorgon då? Så kör vi en grym slingaJag hakar på
En tjej jag känner har det på sin, hon brukar hamna sist är vi är ute och kör. Ingen vill ligga bakom henne. ?Är det nån här som har ett Sc-project cr-t på sin tuono? Fick mitt idag. Och känner att det är jävligt högt ljud. Blir ju fan döv ? känner att det funkar inte när den låter så jävla mkt.
Nä faktiskt inte. Men det är väl snäppet under jetplans motor skulle jag tro ?har du testat mäta hur högt det är ? Typ idle 1 meter från hojen? Skulle va intressant o höra hur många db det är ?
Nä faktiskt inte. Men det är väl snäppet under jetplans motor skulle jag tro ?har du testat mäta hur högt det är ? Typ idle 1 meter från hojen? Skulle va intressant o höra hur många db det är ?
förstår alla som vill hon ska göra det faktiskt ?En tjej jag känner har det på sin, hon brukar hamna sist är vi är ute och kör. Ingen vill ligga bakom henne. ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|