Aprilia Tuono V4

pimpelgas

Ute å cyklar..
Gick med
20 Jun 2019
Hoj
rsv4, gsxr1000
Är det inte vitsen med en nakenhoj att man skall slå av frivilligt när det börjar blåsa för mycket? ?
Bra hjälm och bra öronproppa, typ apotekets happy ears, hjälper ganska mycket mot vinsturbulensen annars.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Är det inte vitsen med en nakenhoj att man skall slå av frivilligt när det börjar blåsa för mycket? ?
Bra hjälm och bra öronproppa, typ apotekets happy ears, hjälper ganska mycket mot vinsturbulensen annars.
Nu pratar du strunt. Man ska givetvis köpa en hoj, och sedan modifiera den till förbannelse tills man inser att man kanske borde köpt rätt hoj från början istället.

Lite som tjejer gör när de träffar nya killar alltså. :fakta

RWN

Sporthojsnörd
Gick med
14 Nov 2013
Hoj
Honda VTR Firestorm 02 & Aprilia tuono 1100 V4
Oftast får man väl göra lite modifieringar på de flesta cyklarna för att hitta ett bra komfortläge:)

På Tuono stämmer allting förutom vindskyddet:tungan

VTR-en är en dröm att ligga på högre fart dock komforten är inget vidare i låga farter:lol

Det är inte lätt att hitta den perfekta hojen utan att göra lite modifieringar:sneaky:

Henkiii

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2008
Hoj
2005 kawasaki zx10r 2001 Suzuki Gsxr 750 (Stunthoj)
Är det nån här som har ett Sc-project cr-t på sin tuono? Fick mitt idag. Och känner att det är jävligt högt ljud. Blir ju fan döv ? känner att det funkar inte när den låter så jävla mkt.

Raderad medlem 61114

Guest
Är det nån här som har ett Sc-project cr-t på sin tuono? Fick mitt idag. Och känner att det är jävligt högt ljud. Blir ju fan döv ? känner att det funkar inte när den låter så jävla mkt.
Kör gärna norrut ett par (5) mil i helgen, jag vill höra ? Så kan jag samtidigt visa några grymma vägar häromkring :)

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Satt på min när jag köpte den. Det var det jävligaste jag varit med om. Fick rejält ont i öronen på väg till jobbet(20 minuter). En plåga. Uppmärksamheten från allmänheten var massiv. Tror seriöst aldrig jag hört en hoj som låtit så jävligt innan. Bytte till Akra illa kvickt.

Henkiii

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2008
Hoj
Satt på min när jag köpte den. Det var det jävligaste jag varit med om. Fick rejält ont i öronen på väg till jobbet(20 minuter). En plåga. Uppmärksamheten från allmänheten var massiv. Tror seriöst aldrig jag hört en hoj som låtit så jävligt innan. Bytte till Akra illa kvickt.
Det är lite så jag känner med. Älskar stuket på det men jag klarar faktiskt inte av ljudet ? race use only som det står när man köper haha

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera
Det är lite så jag känner med. Älskar stuket på det men jag klarar faktiskt inte av ljudet ? race use only som det står när man köper haha
Det står det väl på nästan alla rör förvisso. Nej byt. Du kommer bara pajja dina öron och ¨dina grannars tålamod.

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Är det nån här som har ett Sc-project cr-t på sin tuono? Fick mitt idag. Och känner att det är jävligt högt ljud. Blir ju fan döv ? känner att det funkar inte när den låter så jävla mkt

har du testat mäta hur högt det är ? Typ idle 1 meter från hojen? Skulle va intressant o höra hur många db det är ?

pimpelgas

Ute å cyklar..
Gick med
20 Jun 2019
Hoj
rsv4, gsxr1000
En tjej jag känner har det på sin, hon brukar hamna sist är vi är ute och kör. Ingen vill ligga bakom henne. ?

Henkiii

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2008
Hoj
har du testat mäta hur högt det är ? Typ idle 1 meter från hojen? Skulle va intressant o höra hur många db det är ?
Nä faktiskt inte. Men det är väl snäppet under jetplans motor skulle jag tro ?
En tjej jag känner har det på sin, hon brukar hamna sist är vi är ute och kör. Ingen vill ligga bakom henne. ?
förstår alla som vill hon ska göra det faktiskt ?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati