RWN
Sporthojsnörd
Nej, det var nåt tekniskfel på blocket ett tag o sen gick det bra??Har han blockat dig?
Man måste numera legitimera sig med BankId för att kunna skicka meddelanden på Blocket.
Nej, det var nåt tekniskfel på blocket ett tag o sen gick det bra??Har han blockat dig?
Man måste numera legitimera sig med BankId för att kunna skicka meddelanden på Blocket.
Jönköping då ???Den som finns närmast. Var ligger "I Skogen"?
2015 hade väl en aning mer glitchar. Men det borde vara fixar efter 7 år och 1500 mil. Speciellt om den är servad på merkesverkstad och har fått alla uppdateringar. Fördelen med att köpa begagnat. ?Det är som jag fungerade över om det var några barnsjukdomar på första generationen av 1100 V4?
Det låter bra ?? annars är ju båda två cyklarna utrustad med "Launch-control, quickshifter, Traction-control, Wheelie-control" och har nästan samma miltal?2015 hade väl en aning mer glitchar. Men det borde vara fixar efter 7 år och 1500 mil. Speciellt om den är servad på merkesverkstad och har fått alla uppdateringar. Fördelen med att köpa begagnat. ?
Många aprilior har dessutom fel modellår i regbeviset. Vet inte om det är generalagenten eller återförsäljaren som fulat sig. Kolla därför 10:e tecknet i chassienumret. F=2015, G=2016
Jag kör med puig. Inget revolutionerande men hjälperFörresten har ni bytt original kåpglaset till något förhöjd kåpglas?? Original vindskyddet är faktiskt riktigt dålig måste jag säga eftersom vinddraget förstör hela körupplevelsen så fort kör över 130km/h?
Bytte även jag till Puig ruta. Blev mycket bättre för min del. Dock överdrivet mycket skruvande för o få bort original rutan o sätta dit nya.Förresten har ni bytt original kåpglaset till något förhöjd kåpglas?? Original vindskyddet är faktiskt riktigt dålig måste jag säga eftersom vinddraget förstör hela körupplevelsen så fort kör över 130km/h?
Ja det var ett helvete. Som tur var hade jag en kompis som hjälpte till då. Man fick ju nästan bända sönder fronten medan en skruvade. Andra alternativet var att skruva ner hela fronten. Riktigt sunkig design.Bytte även jag till Puig ruta. Blev mycket bättre för min del. Dock överdrivet mycket skruvande för o få bort original rutan o sätta dit nya.
Ja precis. Jag vågade inte bända såJa det var ett helvete. Som tur var hade jag en kompis som hjälpte till då. Man fick ju nästan bända sönder fronten medan en skruvade. Andra alternativet var att skruva ner hela fronten. Riktigt sunkig design.
Ja precis. Jag vågade inte bända så
Pass mycket. Såg brutalt ut så jag skruvade ner hela fronten plus luftintagen på båda sidorna. Lossade hela ”huvet” och sedan kom åt rutan. Men det innebar ju att man öven fick ta av fram/sido kåpor osv.
Hahahaa inte bara jag som tycker designen e riktigt stökig. Absolut fin o titta på men skruva på den är en helt annan femma. Upplever du också displayen som ”lös” ?Ja helt galen jävla design! Jag ville få loss displayen för att kolla om jag kunde göra den stabilare, men när jag hade skruvat isär halva hojen (kändes det som) så gav jag upp! Då har jag ändå bytt x antal kåpset och skruvat en del..
Samma här. Displayen sitter inget vidare.Hahahaa inte bara jag som tycker designen e riktigt stökig. Absolut fin o titta på men skruva på den är en helt annan femma. Upplever du också displayen som ”lös” ?
Ända sedan dag 1 när jag fick hem hojen från ÅF, har displayen suttit löst och trodde det var ngt fel. Men då vet jag att fler har så om ngn kommer på en bra lösning så hojta tillSamma här. Displayen sitter inget vidare.
Kan ju vara för att skydda mot vibrationsskador. Eller bara italiensk design. är inget stort problem för mig så den får vara.Ända sedan dag 1 när jag fick hem hojen från ÅF, har displayen suttit löst och trodde det var ngt fel. Men då vet jag att fler har så om ngn kommer på en bra lösning så hojta till
Jo nog sant som du säger. Har vant mig vid det så inte lagt så mycket energi på det. Finns roligare saker o lägga tiden på. Men ändå lite roligt o höra från andra med samma ”bekymmer”.Kan ju vara för att skydda mot vibrationsskador. Eller bara italiensk design. är inget stort problem för mig så den får vara.
Är man två så går det hyfsat. Räkna med två timmar om ingen gjort jobbet tidigare.Jaså, om det är så omständig att byta till Puig ruta, skiter jag nog i det? Jag ska försöka att träna mer nackmusklerna istället ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |