Wolfkin
Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Kalla mig petig men jag tycker det skiljer väldigt mycket mellan bilderna på motorn och motorn som sitter i cykeln, nästan så mycket att jag funderar på om det ens är samma motor.
Kalla mig petig men jag tycker det skiljer väldigt mycket mellan bilderna på motorn och motorn som sitter i cykeln, nästan så mycket att jag funderar på om det ens är samma motor.
Håller med på den punkten....motor bilden värkar komma från det tidiga skedet av bilder man har sett på motorn....motorn har väll utvecklats under vägen.
Jup ramen snygghet + sving va inte den bästa men troligen så fick man priotera hållfastighet, vikt och funktion före snygghet eftersom den ska tävlas med i motogp.
Otroligt grym hoj!! men jag skulle inte tro att den kommer att vara så snäll för plånboken.... säkert samma pris på den som 1098r, om inte dyrare. FAAAN man kanske skulle sälja en nure eller nåt så man kan köra en sån nästa år.... jag menar njure eller aprilia?? det är bara en prioriterings fråga he he....
Jaså, jag tycker nog det mer liknar kolfiber.Wow nice. Ser ut som att alla kåpor är i glasfiber. Mums =D
ÄNTLIGEN!!! Det här har jag väntat på, en hög effektiv v4:a för normala pengar (räknar inte Desmosedicin som normal). Undrar vilken effekt den kommer ligga på i för gatbruk, 160-170 hk!?
Jag tycker den är jätteful. Jag måste ha dålig smak antar jag...
Öhlins-framdämparna, har dom numera även ytterbenen i kolfiber? Eller är det bara svarta gaffelben?
Noterat att det även ser ut så på en del hojar i wsbk.
Jäkligt snygg hoj!
Ingen annan som ser likheterna?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS