Fyfan, lider med din polare.
Vart var Saaben stulen? i Göteborg eller annan ort? Han kanske inte kom från göteborg med saaben, så kan ju vara intressant vart den bilen kom ifrån.
Du har tyvärr fel.Tror inte VVs nummer funkar längre att smsa till. blev för dyrt för dem eller har jag fel??
Tror inte VVs nummer funkar längre att smsa till. blev för dyrt för dem eller har jag fel??
Lite rätt har du. Det gamla numret fungerar inte, men detta gör det 72503.
Är detta nummer också gratis?
Tjenare.
Det var min aprilia som blev stulen, man känner ju sig som en jävla idiot när hojen blir stulen på det här sättet. Har pratat med mitt försäkringsbolag (folksam) och dom betalar inte ut något sålänge jag inte hittar hojen. Men om den hittas sönderkörd någonstans så går det på vagnskadedelen. Därför är det extra viktigt att jag hittar hojen.
Bilen som tjuven kom med var stulen i angered natten till fredag. Och eftersom jag hade tjuvens id-kort (lämnat in det till polisen nu) så har jag kollat upp den killen. Och jag är nu 100% säker att han på id-kortet är samma person som tog hojen.
Han heter JIMMY SJÖBLOM 830811-4977 och är känd av polisen. Polisen har även jagat denna killen på min hoj under helgen och senast igår morse. Polisen tipsade mig att han brukar hålla till i närheten av Surte gamla stationshus (det pundar huset som ligger längs med 45an innan Ale) och att han även håller till runt om i angered och olofstorp. Så om någon orkar hålla extra utkik om ni rör er i dom områderna så är jag riktigt tacksam. Mvh/Olof Hviden
Riktigt jobbigt! Men om han kör runt på den nu så borde han förr eller senare åka fast, bara fortsätta jaga. Verkar ju vara skyssta poliser som ger dig info iallafall.
En liten undrar jag får är att vad händer ifall man blir rånad på hojen? Får man inte ut någe på försäkringen då heller?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|