Jörgen Player Special
GRÖNT ÄR SKÖNT
Åk till polisstation och slå näven i bordet!!! Nu får dom fan ta och göra något...
Svensk polis är lamadjur som åker radiobil och äter korv .. Kopps är egentligen ingen komedi utan en dokumentär.
/J
Åk till polisstation och slå näven i bordet!!! Nu får dom fan ta och göra något...
Snuten kan du glömma att du får någon hjälp av. Det är du mot honom. Jag hade åkt dit med handklovar och basebollträ och misshandlat honom tills han berättar vad han gjort med din hoj.
Jag fick mail den 17:e av en snubbe med samma namn som den som omtalats här.
Han var intresserad av att komma o kika på hojen, men hörde aldrig av sig sen.
Jag har kvar mailen om dom på något sätt är intressanta.
(Har ingen aning om vad man kan få ut av ett mail nämligen, förutom mailadress.
Är inte så haj på datorer, men kanske ip-adress/adress? Vad vet jag...
Mailen finns kvar i alla fall)
Men jag prata med en polis om detta och han berättade om någon fond där man kan få pengar utbetalade när försäkringsbolagen inte täcker det. Som sagt är det någon som har hört om denna fond?
Mvh
Såg att bilden på han som stal min hoj hade försvunnit så jag lägger upp en ny!
Har hört lite nya rykten att han håller till i angerd,kortedala,olofstorp,skepplanda,partille områderna. Förstår att det är ganska många ställen, men om ni har vägarna förbi där så kan ni ju alltid hålla era ögon öppna.
mvh
Tjenare igen..
bara undrar om det är någon som har hört eller sätt ngt av min hoj i det sista?
Tror ni att det kan vara möjligt att få ngn ersättning från den där brottsofferfonden?
Känns riktigt tungt nu
Okej, så killen måste bli gripen och dömd först? Fan det e helt jävla fuckt up att bli av med hojen på detta sättet ju... inte nog att man känner sig som en idiot för att man blev lurad men man blir ju pissad på av hela systemat oxå, speciellt försäkringsbolaget!!
Ja får verkligen hoppas att dom griper honom snart, för när han åker fast så har jag ju riktigt starka bevis på honom.
Gött för dig att du fick tillbaka hojen så fort iaf!
ja min tjuv var antagligen mindre begåvad och ställde hojen på gatan, i vilket fall så fick jag hjälp av denna forum och det är jag för evigt tacksam.. jag fick precis ett brev från åklagarmyndigheten som säger att "förundersökningen läggs ner", då gärningsmannen har dömts för andra, antagligen grovare, brott, ska ringa min handledare på polisen imorgon och kolla vad som gäller nu, om jag ska söka detdär brottoffer grej eller om det är helt kört.. återkommer!
Blir har inte dömt så är jag relativt säker på att du är körd iom attt då finns det ingen dom att hänvisa till. Tex brottsofferfonden o liknande betalar inget i såna fall.
Då kvarstår ju enda möjligheten att stämma i civilmål....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|