Aprillia SXV 550 -06 stulen vid provkörning ikväll 18 sept.

Vrooom

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Göteborg
Hoj
1078s
Han hade adress på Rotenvägen 120 utanför olofstorp, vi va där men han bor inte där längre, det var ett sånt där socialhus, pratade med ena grannen, han sa att krim hade vart där och frågat efter honom 2 gånger det sista året.

Stick ut och cruisa med bilen på i området på kvällar och helger. Ser du honom så kör på honom. Då får du i alla fall ut den på försäkringen. (Bra om du har helförsäkring på bilen).

Sensmoralen av detta är att inte anmäla dessa tillgrepp som de är utan att istället anmäla den som traditionellt stulen.
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Om ni vill fara ut och spana någon kväll hänger jag gärna med. Ställer självklart upp på att försöka få fast svinet! Vi drar ihop ett gäng galna motardpiloter bara, så ska vi se hur kaxig han är... :mad:
 

Looptroop

Gbg-Verona-Arabba-Ringen-Gbg på 8 dagar
Gick med
25 Feb 2008
Ort
hmm... precis flyttat
Hoj
KTM 690 smc -08, Aprilia sxv 550 -06, gixxer 750 k7 -SÅLD, Yamaha XT 660 -04 STULEN, Pitpro 150cc -08 SÅLD, Yamaha r6 -04 SÅLD, Aprilia rs250 -00 SÅLD
Ja, det e nästan så att man skulle dratt en lögn när man gjorde polisanmälan. Men jag ska iaf köpa en sådan där gps sändare till min andra hoj!

Tack för stödet ska hojta till när jag behöver gäng galna motard gubbar :D
Men måste bara hitta lite mer precist vart denna luffaren befinner sig. Har några adresser som jag ska leta på ikväll. Så jag hoppas verkligen att hojen dyker upp snart.
 

Looptroop

Gbg-Verona-Arabba-Ringen-Gbg på 8 dagar
Gick med
25 Feb 2008
Ort
hmm... precis flyttat
Hoj
KTM 690 smc -08, Aprilia sxv 550 -06, gixxer 750 k7 -SÅLD, Yamaha XT 660 -04 STULEN, Pitpro 150cc -08 SÅLD, Yamaha r6 -04 SÅLD, Aprilia rs250 -00 SÅLD
Och jag är nu 200% säker på att det är killen på legget som tog min hoj!
 
Last edited:

Peterlan

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Gävle
Hoj
Gammal Funduro
Åk ut till honom igen med ett par polare, så ringer du till polisen o anmäler att det pågår en grov misshandel där. Då borde de komma.

HA! När min äldsta grabb blev överfallen av ett rätt stort gäng med tillhyggen, så tog det en timme innan snuten vågade sig dit. Jag ger mig fan på att dom fega jävlarna stod och tryckte nånstans tills kusten var klar innan dom vågade sig fram.

Sen fick grabben i princip sköta hela utredningen själv, jaga vittnen och snoka reda på namn på gärningsmännen. Han åkte till och med hem till käringen som skötte utredningen en kväll, och frågade varför hon inte gjorde nånting.
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Åk dit med många kompisar och tvinga in honom i ett rum och gå inte därifrån förens han berättat... Ta med; järnrör, knogjärn, baseballträ med mera....

berätta för fastighetsskötaren vad han gjort och fråga om han sett nån hoj där och om du kan få titta i alla föråd!
 

Vrooom

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Göteborg
Hoj
1078s
Snuten kan du glömma att du får någon hjälp av. Det är du mot honom. Jag hade åkt dit med handklovar och basebollträ och misshandlat honom tills han berättar vad han gjort med din hoj.
 

Jörgen Player Special

GRÖNT ÄR SKÖNT
Gick med
12 Nov 2003
Ort
Göteborg
Hoj
ZX10R
Ja, det e nästan så att man skulle dratt en lögn när man gjorde polisanmälan. Men jag ska iaf köpa en sådan där gps sändare till min andra hoj!

Tack för stödet ska hojta till när jag behöver gäng galna motard gubbar :D
Men måste bara hitta lite mer precist vart denna luffaren befinner sig. Har några adresser som jag ska leta på ikväll. Så jag hoppas verkligen att hojen dyker upp snart.

Samla ihop en mob och hälsa på killen :D

/J
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Som sagt, jag är gärna med och spanar eller konfronterar. En 2m ålänning som kan svära på finska är inte att underskatta i konflikter. :D

Lägg upp adressen nu, jag är ledig hela dagen och kan dra dit med min bil samt en bok och sitta där och spana.
 

Looptroop

Gbg-Verona-Arabba-Ringen-Gbg på 8 dagar
Gick med
25 Feb 2008
Ort
hmm... precis flyttat
Hoj
KTM 690 smc -08, Aprilia sxv 550 -06, gixxer 750 k7 -SÅLD, Yamaha XT 660 -04 STULEN, Pitpro 150cc -08 SÅLD, Yamaha r6 -04 SÅLD, Aprilia rs250 -00 SÅLD
Har pratat med polisen igen idag. Blev tillslut kopplad till hon som leder utredningen, visade sig att hon inte ens hade fått papprena om fallet!! Hon sa att dom kommer nog inom dom närmsta dagarna! Och att då kommer en utredare ringa upp mig! Så det lutar åt att vi drar upp dit ikväll och konfronterar honom. Om det e ngt som e sugen att hänga med så släng iväg ett sms till nr 0762919200, ju fler desto bättre!:D
 
Last edited:

Looptroop

Gbg-Verona-Arabba-Ringen-Gbg på 8 dagar
Gick med
25 Feb 2008
Ort
hmm... precis flyttat
Hoj
KTM 690 smc -08, Aprilia sxv 550 -06, gixxer 750 k7 -SÅLD, Yamaha XT 660 -04 STULEN, Pitpro 150cc -08 SÅLD, Yamaha r6 -04 SÅLD, Aprilia rs250 -00 SÅLD
Fick precis reda på att killen suttit inne 2 gånger för mordförsök (med kniv) på kumla:(

Så jag får nog vänta in polisen lite till tyvärr.

Det jag inte har nämt här på tråden innan är att min hoj antagligen användes i ett rån av en närbutik i olofstorp i lördags. Rånarna satte en kniv mot halsen på hon som stod i kassan.
Jag har vart uppe vid butiken och pratat med dom och visat bild på min hoj. Och dom anställda sa att det var exakt en sån hoj som rånarna försvann med. Har även tipsat polisen om detta, men dom har inte hört av sig! Fan helt kaos!
 

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Så... han har rånat en butik, stulit din hoj, du vet exakt vem det är, han har suttit inne två gånger, o polisen gör ingenting?
Wow, det är till o med värre än vad jag trodde... :tummenner
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Åk till polisstation och slå näven i bordet!!! Nu får dom fan ta och göra något!!!!

Även om han suttit inne så vet han inte vem du är och hur många du känner, är ni bara tillräckligt många när ni hälsar på så blir han nog lite rädd....
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
ok, så vad egentligen är problemet?

låt mig bli lite mer redogörande;

via nätet, är det möjligt att få tag på recept av diverse slag och tex tillverka napalm.

denna napalm ska användas i små mängder, men på vissa känsligare delar av kroppen än ändra. det är m.a.o inte kvantiteten utan kvalitén det handlar om. det är också viktigt att 1. inte råka nysa eller 2. ha anlag för plötslig parkinsons sjukdom.

en sådan här plan/tanke/action kan bara födas fram av någon som är medlem i GG.

GG är i sin tur, samhällets svar på samhällets 'sjukdomar'---->botemedel, om man så vill. GG är också en populistisk verksamhet, då frontfiguren/symbolen är en välbekant nuna.

ursprungligen går vi till verket medelst ketting odyl. men det finns vissa undantag.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top