Min bror jobbar på den avdelningen, skift, så han får se och höra diverse saker.
Jag har själv varit där två veckor, dagtid då, och får då till och med höra av en underchef att han inte är fullt nöjd med vad som försigår ibland.
Och som jag redan beskrivit och påpekat en gång tidigare i tråden så har jag inte mycket att säga till om, vilket jag nog inte vill ha heller, då jag är nyanställd och alltså ingen högt uppsatt snubbe!
Och för femtielfte gången så gnäller jag inte. Läs tråden så förstår du vad jag vill få fram.
Jag förtydligar.
1. Detta är en tråd där jag vill veta hur arbetsmoralen är på andra företag.
2. Jag gnäller inte. Jag vill veta hur det är och när då folk svarar hur dom tycker så svarar jag med min åsikt. Gnäll vore mera i stil med, "Fyfan för det här jävla skiten, jag fattar inte hur folk bär sig åt. Jag ska flytta till Gambia och prostituera mig för i det här skitlandet kan man inte bo".
3. Jag har ingen ledande position i företaget och kommer aldrig få det heller med min tjänst. Det vill jag nog ärligt talat inte ha heller.
4. Jag är inte bedrövad hur det hålls på, utan mera nyfiken på hur andra tycker och tänker om just detta.
Förstår du nu eller är jag otydlig?
Thats the way