De senaste dagarna har ägnats åt lite extensions, hmm, förlängning tänker den fundersamme, vad har han nu hittat på
Nä, inte såna som sambon tjatar om ibland och man (hon) ska ha i håret utan såna man har på sitt oljetråg. Tråget ifråga tillhör en bakhjulskung som skrivit lite i tråden och har bilen på bild, och då har den uppmärksamme snart listat ut vad det är för kärra
Biltypen lider visst av en smula blodbrist vid sportig körning
Förövrigt skedde operationen med en lånad tigersåg (ahhh...) så nu måste jag nog köpa en egen.
På hojfronten har jag stekt fast en anslutning till returoljan, den går in i tråget ungefär där oljan ramlar ner ifrån toppen. Bra eller dåligt, inte vet jag, men det kändes bra iallafall
När jag plockade ner tråget rymde rökpuffen från tv-serien Lost ut
och jag fick akta mig för att inte åka på stryk. Som synes lämnade han spår i tråget i form av svart slam, kanske sot
Ganska skräpit med tanke på att hojen gick 15 mil mellan ihop-och-isärskruvning med ett oljebyte i mitten nånstans
Ähum
...En passning till alla bytaoljainnanvinternmänniskor i teknikforat; Ni måste plocka ner tråget och göra rent, det är skitviktigt för där gömmer sig de mest hemska saker och eder motorcykel kommer självdö annars...