Att äga en sporthoj betyder inte att man kör sporthoj.

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
andersbrink skrev:
Om du inte tål motorcyklar, van fan gör du då här på sporthoj?
¨'Kanske lite dumt ut tryckt men jag stör ihjäl mig på sånt för det fyller ingen funktion utan är bara där för show off syften, Får nog ta tillbaka det där med välta,

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
isse skrev:
Till sjysstare gatdäck räknar jag inte typ Pilot road, utan snarare däck som Pilot Power eller Bridgestone Battleax.

När jag pressade hårt på Gotlandring sist fick jag i fotpinnarna i 50% av kurvorna.

/N
Jag åkte bakom en chey på kullen som hade samma hoj som du o hennes pinnar skrapade i hela tiden. Sandstreams pinnar lär sitta högre upp.

edit: Självklart körde jag bara bakom henne en kort stund, jag är ju inte långsammare än en chey :tungan

Last edited:

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
semper skrev:
Grattis, du misslyckades quota igen på ett vettigt sätt och gjorde ytterligare ett meningslöst inlägg. Och det kommer säkert göra ett till efter detta.

Med vilka mått mätt är dina :rofl :rofl inlägg värdefull, dina egna ?????

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
HanneZ skrev:
Jag åkte bakom en chey på kullen som hade samma hoj som du o hennes pinnar skrapade i hela tiden. Sandstreams pinnar lär sitta högre upp.

edit: Självklart körde jag bara bakom henne en kort stund, jag är ju inte långsammare än en chey :tungan

Hannez, hur vet du då att dom skrapade i heeela tiden??? :hihi

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ukiwaza skrev:
Värdefull adj. som har stort värde i ekon. el annat avseende
:banana :banana :banana
Nämen va duktig du är, det tog dig ju inte så lång tid att skriva den meningen (Replying to Thread Att äga en sporthoj betyder inte att man kör sporthoj. @ 11:07 ) :rofl

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Ukiwaza skrev:
Värdefull adj. som har stort värde i ekon. el annat avseende :banana :banana :banana
Du skrev "...dina inlägg värdefull"
I och med att du skrev "dina inlägg" innebär det att du åsyftade flera inlägg (= pluralis). Då ska man skriva värdefulla

Ett värdefullt inlägg - flera värdefulla inlägg.

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
Eldstorm skrev:
Du skrev "...dina inlägg värdefull"
I och med att du skrev "dina inlägg" innebär det att du åsyftade flera inlägg (= pluralis). Då ska man skriva värdefulla

Ett värdefullt inlägg - flera värdefulla inlägg.

Du har rätt :tummenupp

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
isse skrev:
När jag pressade hårt på Gotlandring sist fick jag i fotpinnarna i 50% av kurvorna.

/N

Nu har jag äntligen läst mig genom alla inlägg och kan bara dra en enda slutsats av varför du skapade tråden till att börja med. Det blir extra tydligt i och med ditt sista inlägg.

Kunde du inte bara ha PM:at dina banföraridoler här på Sporthoj och be dom dunka dig i ryggen alternativt klappa dig på huvudet och berätta hur duktig du är som valt den rätta lärans väg (banan då förstås om det inte var tydligt nog).

Du är jätteduktig som klarar att skrapa fotpinnarna i 50% av alla kurvor. Det här är ju bara spekulation men jag undrar hur många procent det hade varit om SS hade skrivit 50 i sitt inlägg, jag tror att 60 hade legat nära till hands, men som sagt det är bara ren spekulation.

Summa sumarum:

• Du är en jättetuff kille som kör bana.
  • Alla banåkare maximerar alltid utnyttjandet av sina motorcyklar.
  • Kör man inte bana får man max äga 600cc från senast 1994 för att inte bli misstänkliggjord som posör.
  • Äger man ändå en sporthoj och kör på gatan men har andra motiv än att i alla lägen gasa på gränsen till släpp så bör man frivilligt sätta ut en annons om säljes alt. bytes till objekt beskrivet ovanför.
  • Du röstar troligtvis på folkpartiet baserat på alla kappvändningar i tråden allteftersom folk har kommit med åsikter.

Så...nu kan vi låsa tråden.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Magnus-Sthlm skrev:
Nu har jag äntligen läst mig genom alla inlägg och kan bara dra en enda slutsats av varför du skapade tråden till att börja med. Det blir extra tydligt i och med ditt sista inlägg.

Kunde du inte bara ha PM:at dina banföraridoler här på Sporthoj och be dom dunka dig i ryggen alternativt klappa dig på huvudet och berätta hur duktig du är som valt den rätta lärans väg (banan då förstås om det inte var tydligt nog).

Du är jätteduktig som klarar att skrapa fotpinnarna i 50% av alla kurvor. Det här är ju bara spekulation men jag undrar hur många procent det hade varit om SS hade skrivit 50 i sitt inlägg, jag tror att 60 hade legat nära till hands, men som sagt det är bara ren spekulation.

Summa sumarum:

• Kör man inte bana får man max äga 600cc från senast 1994 för att inte bli misstänkliggjord som posör.
  • Äger man ändå en sporthoj och kör på gatan men har andra motiv än att i alla lägen gasa på gränsen till släpp så bör man frivilligt sätta ut en annons om säljes alt. bytes till objekt beskrivet ovanför.
  • Du röstar troligtvis på folkpartiet baserat på alla kappvändningar i tråden allteftersom folk har kommit med åsikter.

Ännu en som verkar känna sig träffad.

Att någon tar till sig av andras åsikter och tänker om är väl något väldigt bra isåfall? Jag har ändrat åsikt om massor med saker p.g.a. saker jag läst på sporthoj. Att inte alltid ha rätt behöver inte va så fel, "you should try it sometime"!

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
Magnus-Sthlm skrev:

Summa sumarum:

:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Magnus-Sthlm

Fullgasväxlare
Gick med
17 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R1000 -05 något modifierad av Taxi Stockholm
HanneZ skrev:
Ännu en som verkar känna sig träffad.

Har du alltid varit talesman för Isse eller blev du det precis nu?

Tyvärr, jag är som en extrautrustad vintergås. Det rinner bara av.

Jag har dock som mission att sammanfatta långa trådar, bara av ren kärlek till mina sporthojsbröder. Vissa av oss har ju inte förstått meningen med att äga en sporthoj och med ett sådant intelligenshandikapp kan det vara jättejobbigt att läsa trådar med mer än 5 inlägg.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Magnus-Sthlm skrev:
Har du alltid varit talesman för Isse eller blev du det precis nu?

Tyvärr, jag är som en extrautrustad vintergås. Det rinner bara av.

Jag har dock som mission att sammanfatta långa trådar, bara av ren kärlek till mina sporthojsbröder. Vissa av oss har ju inte förstått meningen med att äga en sporthoj och med ett sådant intelligenshandikapp kan det vara jättejobbigt att läsa trådar med mer än 5 inlägg.
Nej bara ibland.

Förövrigt tycker jag du ska skicka ett PM till honom om du inte vill att någon annan än just honom ska kommentera det du skriver.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept